نسخه چاپی

انتقاد یك نماینده به اعلام كاندیداتوری روحانی در همایش مجریان انتخابات

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: آقای روحانی! شما در همایش مجریان انتخابات نه همایش فرمانداران و استانداران، اعلام كاندیداتوری كردید، آیا به كاندیداهای دیگر حق می دهید كه در این همایش ها شركت كنند.

به گزارش نما، محمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما حقوقدان هستید و باید تخلفات استانداران را مورد توجه قرار دهید.

وی افزود: آقای روحانی! شما در همایش مجریان انتخابات نه همایش فرمانداران و استانداران، اعلام کاندیداتوری کردید، آیا به کاندیداهای دیگر حق می دهید که در این همایش ها شرکت کنند.

«آیا این سوءاستفاده از مقام و موقعیت نیست؟ بگذارید مملکت آرام باشد و در فضای آرام و منطقی مردم تصمیم بگیرند؛ به طور قطع مردم در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت.»

وی در ادامه تذکر خود خطاب به هیات رئیسه اظهار داشت: شما به تذکرها و اخطارهای ارائه شده توجه ندارید، به عنوان مثال به مواردی مانند بند (ب) تبصره 3 لایحه بودجه، بحث معافیت مالیاتی کارگران و کارمندان توجه نشد؛ مگر مقام معظم رهبری کتباً اخطار ندادند که بودجه صداوسیما باید دیده شود، چرا این توصیه مورد توجه واقع نشد؟

این نماینده مردم در مجلس نسبت به کیفیت ژلاتین وارداتی هشدار داد و افزود: با وجودی که کارخانه ژلاتین حلال در کشور داریم اما مسئولان اقدام به واردات ژلاتینی می کنند که حلال بودن آن مشکوک است؛ متخصصان اعلام می کنند این ژلاتین از پوست خوک تهیه شده و حرام است، از این رو نباید وارد شود.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...