نسخه چاپی

بازدید پلیس‌های خارجی از موزه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

نمایندگان خارجی پلیس مبارزه با مواد مخدر كشورهای مختلف صبح امروز ضمن بازدید از موزه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با دستاوردهای پلیس ایران در امر مقابله با عرضه مواد مخدر آشنا شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نمایندگان خارجی پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهای مختلف که جهت حضور در کنفرانس بین‌المللی تهران علیه قاچاق مواد مخدر و جرائم سازمان‌یافته مرتبط شرکت کرده بودند از موزه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بازدید کردند.

در این بازدید تعداد زیادی از نمایندگان خارجی پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهای ترکیه، اروپای شرقی و آسیای مرکزی و آسیای میانه حضور داشتند.

این نمایندگان خارجی ضمن بازدید از موزه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با دستاوردهای پلیس ایران در امر مقابله با عرضه مواد مخدر آشنا شدند.

روز گذشته کنفرانس بین‌المللی تهران علیه قاچاق مواد مخدر و جرائم سازمان‌یافته مرتبط با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدوتوف معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان‌یافته با حضور برخی مسئولین کشوری، سفرا و نمایندگان خارجی مقیم تهران برگزار شد.

۱۳۹۵/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...