نسخه چاپی

ارتش یمن پایگاه‌های خود در شرق مخاء را بازپس گرفت

نیروهای یمنی پس از حمله به مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در شرق «مخاء» واقع در غرب تعز، موفق شدند مناطق نظامی ارتش یمن و انصارالله را بازپس بگیرند.

به گزارش نما، نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله پس از درگیری‎های شدید با نیروهای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن، امروز موفق شدند پایگاه‌های نظامی در شرق المخاء واقع در جنوب غربی تعز را پاکسازی کنند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله در استان مأرب نیز دو موشک «گراد» به سمت منطقه وادی نمله در منطقه حریب القرامیش شلیک کردند که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

ائتلاف سعودی اعلام کرد که سامانه دفاعی موشکی عربستان، موشک بالستیک انصارالله و ارتش یمن را که بامداد امروز به سمت مواضع عناصر وابسته به دولت مستعفی یمن در مارب شلیک شد، قبل از اصابت به منطقه مورد نظر هدف قرار داد.

یک منبع محلی نظامی ارتش یمن گفته که نیروهای ارتش یمن و انصارالله موفق شدند چهار خودروی نظامی متعلق به عناصر طرفدار دولت مستعفی یمن را منهدم کنند. در این درگیری تعدادی از عناصر طرفدار منصور هادی کشته و 33 خودروی آنها در عملیاتی که در شرق المخاء صورت گرفت، منهدم شد.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله گفته که نیروهای یمنی همچنین محل تجمع نظامیان سعودی در دو پایگاه «الزج» و «الشبکه» و ورودی منطقه «علیب» در منطقه عسیر را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله پایگاه‎های «الکرس»، «البیت الابیض»، «مدرسه الخوبه» و «برج العبادیه» در جازان را هدف حملات توپخانه ای و موشکی خود قرار دادند.
منبع: فارس
0

۱۳۹۵/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...