نسخه چاپی

رئيس جمهور در حاشيه جلسه هيات دولت:

حمایت احمدی‌نژاد از فوتبالیست ها

عکس خبري - حمايت احمدي‌نژاد از فوتباليست ها

رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: در تمام بخش‌ها مشكلاتی وجود دارد اما این مشكلات باید در جای خود مطرح و حل شود؛ اما مصلحت نیست كه به هر بهانه‌ای فضای فوتبال مورد هجوم سنگین قرار گیرد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی کشورمان در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت نگران کننده فوتبال در کشور گفت: من از همه شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که بالاخره سؤال متفاوتی پرسیدید. متاسفانه هم اکنون کمی نگرانی در مورد فوتبال کشور وجود دارد و فوتبال جزو بهترین ورزش‌هاست و محبوبیت زیادی دارد.

وی افزود: فوتبال ایران بسیار استخوان دار است و در سطح آسیا و بین‌الملل مطرح است و من افتخار می‌کنم بازیکنان بسیار خوبی را داریم که این روزها در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی خود را برای این اتفاق بین المللی آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: این مسئله باعث می شود تا مسئولیت مربیان و بازیکنان بسیار سنگین باشد و همه باید کمک کنیم تا فضای کشور فضای آرام و پر اطمینانی باشد.بالاخره در تمام بخش‌ها مشکلاتی نیز وجود دارد اما این مشکلات باید در جای خود مطرح و حل شود.

احمدی‌نژاد گفت: اما اینکه به هر بهانه‌ای فضای فوتبال را مورد هجوم سنگین قرار بدهند مصلحت نمی‌دانم، بالاخره آنها نیز جوانان کشور ما هستند و قصد دارند تا در میدان‌های مختلف پرچم عزیز کشورمان را به اهتزاز درآورند.

وی افزود: آنها در این ماه باید با تیم‌ها قدرتمندی مواجه شوند و باید با اطمینان در این صحنه‌ها جلو بروند. من از تمام دلسوزان و رسانه‌ها می‌خواهم تا در این مرحله از مطرح کردن مسائل غیر برجسته خودداری کنند. فوتبال ما تیم بسیار خوبی است و باید بتواند با قدرت به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: مربیان ما باید به این نکته توجه کنند که فوتبال از حساسیت‌ بالایی برخوردار است و بازیکنان ما نیز باید غیرت ایرانی خود را نشان دهند.

رئیس جمهور ادامه داد: عوامل و بازیکنان فوتبال به خاطر برخی فضاسازی‌ها دلسرد نشوند و تیم ایران نیز باید جزو 10 -12 تیم اول دنیا شود. همانگونه که والیبال ما به این جمع صعود کرد و خوشبختانه این مسئله در ظرفیت تیم ملی ما وجود دارد تا بتواند به سطح بالاتر برسند.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...