نسخه چاپی

اطلاعیه و شكایت استقلال از سرپرست تراكتور

باشگاه استقلال در پی صحبت‌های سرپرست تیم تراكتورسازی اطلاعیه‌ای را صادر كرد.

به گزارش نما، در پی اظهارات ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، این باشگاه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

1.اظهارات سخیف، غیر مسئولانه و بی ادبانه ایوب ذوالفقاری جای تعجب بسیار دارد. ایشان از ادبیاتی استفاده کرده که در شان و اندازه خودش است و بدون تردید باشگاه استقلال به خاطر این اتهامات بی اساس به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

2.علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری خود این سوال را مطرح کرد که چرا تیم تراکتورسازی با وجود اینکه یک تیم نظامی نیست، باید توانایی جذب بازیکن سرباز داشته باشد؟سرپرست تیم تراکتورسازی نیز می توانست یک پاسخ ساده به این سوال بدهد و اینکه به جای پاسخ درباره بازیکنان سرباز بحث بازیکنانی مانند نورافکن، برزای، کریمی و غیره را مطرح می کند، کاملا بی ارتباط با سوال آقای منصوریان و نوعی فرافکنی است.

3. آقای ذوالفقاری! اگر ماندن در فوتبال این اندازه برایت مهم است بهتر است نان بازوی خودت را بخوری و آن زمان اگر توانستی، در فوتبال بمان، نه اینکه سرباز صفر و سرباز پیاده دیگران باشی. شما به هیچ وجه در این حد و اندازه نیستی که درباره استقلال بزرگ، بازیکنان و کادرفنی آنها صحبت کنی و نام آنها را به زبان بیاوری. این ادبیات شما در شان باشگاه بزرگ و ریشه دار تراکتورسازی هم نیست.

4.به نظر می رسد حافظه ایوب ذوالفقاری به شدت ضعیف است. باشگاه استقلال همواره حفظ احترام آقای قلعه نویی به عنوان بازیکن و سرمربی پیشین این باشگاه و همینطور باشگاه پرطرفدار و بزرگ تراکتورسازی را بر خود واجب می داند اما محض اطلاع آقای ذوالفقاری بد نیست ایشان به مصاحبه آقای قلعه نویی در تاریخ 4 دی ماه 1395 که در مورد تیم استقلال بوده است،رجوع کند.

5.به نظر می رسد ایوب ذوالفقاری حتی زحمت خواندن مصاحبه آقای منصوریان را به خود نداده است زیرا ما هر چقدر فکر می کنیم، متوجه نمی شویم آقای منصوریان در کدام قسمت از صحبت‌های خود به مردم خوب و فهیم آذربایجان بی احترامی کرده که آقای ذوالفقاری چنین ادعای بی اساسی را مطرح می کند. آقای ذوالفقاری! چنین ادبیات سطح پایینی و استفاده از نام مردم عزیز یک استان برای پیشبرد امور شخصی، یک ترفند سوخته و از رده خارج است. سرمربی استقلال همواره در مصاحبه های خود احترام مردم عزیز آذربایجان و همه استان های ایران را رعایت کرده و هیچگاه از این اصول خارج نشده است.

6.خیلی خنده دار است که شما ادعای شکایت از سرمربی استقلال را دارید در حالیکه آقای منصوریان خود با خانواده ای آذری زبان وصلت کرده، در محله آذری زبان‌ها به دنیا آمده و بزرگ شده و کم و بیش به اندازه یک فرد آذری می تواند به این زبان صحبت کند. ایشان در نشست خبری خود تنها یک موضوع را به صورت سوال مطرح کرد اما مصاحبه سطح پایین، خالی از اطلاعات و احساسی شما بار حقوقی دارد و باشگاه استقلال بابت این اظهارات نسنجیده، بدون تردید از شما به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد. هر چند به نظر می رسد مصاحبه ای که انجام دادید، از پیش نوشته شده و یک دست نویس بود که شما تنها خواننده آن بودید و فوتبال ایران با این ادبیات سوخته غریبه نیست.
منبع: سایت باشگاه استقلال

۱۳۹۵/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...