نسخه چاپی

اجرای طرح عیدانه كتاب از فردا در سراسر كشور آغاز می‌شود

طرح «عیدانه كتاب» از فردا (۱۵ اسفندماه) در كتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر كشور آغاز به كار می‌كند.

به گزارش نما؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از ۱۵ اسفند تا ۱۵۵ فروردین‌ ماه در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح اجرا خواهد شد.



بر اساس این گزارش، تاکنون ۷۵۴ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور در طرح «عیدانه کتاب» مشارکت کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۲ کتابفروشی از مرکز استان و ۱۵۲ کتابفروشی از شهرستان عضو طرح شده‌اند. در این طرح، استان‌های تهران با ۱۵۵ کتابفروشی، قم با ۱۰۰ کتابفروشی، اصفهان با ۹۱ کتابفروشی و خراسان رضوی با ۶۸ کتابفروشی، بیشترین مشارکت را از آن خود کرده‌اند.



طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها که اولین‌بار با طرح «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» در هفته کتاب سال گذشته برگزار شد و با طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه تداوم یافت، با دومین طرح عیدانه کتاب ادامه پیدا می‌کند و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو در شهرهای خود، کتاب‌های حوزه بزرگسال را با ۲۰ درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.



یادآوری می‌شود، پیش‌از این، طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۶۲۴ کتاب‌فروشی در حالی به کار خود پایان داد که ۶۵۹ هزار و ۱۹ نسخه کتاب از سوی بیش از ۲۰۹ هزار نفر خریداری‌شده بود.

۱۳۹۵/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...