نسخه چاپی

سامانه زیارت نیابتی حرم عبدالعظیم(ع) راه اندازی شد

سامانه زیارت نیابتی و از راه دور حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در پایگاه اطلاع رسانی آستان سیدالكریم(ع) راه اندازی شد.

به گزارش نما؛ به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع) سامانه زیارت نیابتی به‌منظور فراهم کردن امکان زیارت برای تمامی دوستداران خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) در اقصی نقاط جهان و تمام کسانی که مشتاق زیارت بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) به منظور زیارت و یا طلب‌حاجت از آن حضرت هستند در پورتال آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع) به آدرس www.abdulazim.com پیش‌بینی شده است.



علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح، از طرف خود و یا عزیزان خود که در قید حیات بوده و یا داعی حق را لبیک گفته و به سرای آخرت شتافته‌اند، به خادمان حرم مطهّر برای ادای زیارت و بجای‌آوردن دو رکعت نماز حاجت نیابت دهند.



به گزارش روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع)، این صفحه برای تمامی محبّان و مشتاقان زیارت اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان که بُعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای ایران شده، تدارک دیده شده است تا عاشقان این محدّث والامقام که زیارت آن حضرت برابر زیارت اباعبدالله‌الحسین (ع) است، بتوانند جهت زیارت نیابتی و طلب حوائج دنیوی و اخروی در آن ثبت‌نام کنند.



با ثبت نام در این طرح، به خدام این بارگاه‌های ملکوتی نیابت می‌دهید تا از جانب خود و یا بستگانتان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) در یکی از غبارروبی‌های حرم مطهّر زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند. شما می‌توانید نام بستگانی که در قید حیات نیستند و فوت کرده‌اند را ثبت نمایید و به این ترتیب ثوابی را نثار روح درگذشتگان کنید.




۱۳۹۵/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...