نسخه چاپی

هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره افزایش سن ازدواج

مرجع تقلید شیعیان گفت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته، هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

به گزارش نما، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای مرکز حقوقی حصا، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در اسلام هر فردی موظف است در مسیر خودسازی قدم بردارد چراکه انسان ناپخته و خام است و علم، ایمان، عقل، تقوا و تعهد مقوله‌هایی هستند که با آن‌ها انسان اقدام به خودسازی می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فقه در اسلام گفت: متخصص‌شدن در علم حقوق کار ساده‌ای نیست، در حوزه‌های علمیه مشاهده می‌شود که تربیت فقیه بیش از 50 سال طول می‌کشد و این امر نشان‌دهنده دقیق بودن علم فقه است.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته؛ هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سست شدن پایه‌های زندگی در دوره کنونی افزود: باید فکری برای حل این موضوعات کرد، بافکر و انجام مقدماتی به فکر حل مشکل ازدواج جوانان باشیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...