نسخه چاپی

ناراحتی انصاری‌فرد از حرف‌های رویانیان

عکس خبري -ناراحتي انصاري‌فرد از حرف‌هاي رويانيان

رویانیان در مصاحبه‌های اخیر خود از اینكه انصاری‌فرد با یك مبلغ گران به پرسپولیس آمده ولی توقعات را برآورده نكرده است، ناراحتی خودش را نشان داده و در صحبت‌هایش از عملكرد این بازیكن انتقاد كرده است. حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس باعث ناراحتی انصاری‌فرد شده و مهاجم پرسپولیس معتقد است كه رویانیان نباید در رسانه‌ها از او انتقاد كند.


به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از حرف‌های اخیر محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه به شدت ناراحت است.

رويانيان در مصاحبه‌هاي اخير خود از اينكه انصاري‌فرد با يك مبلغ گران به پرسپوليس آمده ولي توقعات را برآورده نكرده است، ناراحتي خودش را نشان داده و در صحبت‌هايش از عملكرد اين بازيكن انتقاد كرده است. حرف‌هاي مديرعامل پرسپوليس باعث ناراحتي انصاري‌فرد شده و مهاجم پرسپوليس معتقد است كه رويانيان نبايد در رسانه‌ها از او انتقاد كند.

البته اين را بايد در نظر گرفت كه انصاري‌فرد عملكرد قابل دفاعي در پرسپوليس نداشته و اين در حالي است كه او يكي از پرسروصداترين بازيكنان در فصل نقل و انتقالات بود. حالا بايد ديد انصاري‌فرد در هفته‌هاي آينده مي‌تواند اين جو سنگين را از روي دوش خود بردارد يا اينكه عملكرد انتقادآميز او ادامه خواهد داشت.

البته رویانیان هم گفته كه در صورت تداوم این ناكامی‌ها، بازیكنان را جریمه خواهد كرد. شاید با اعمال جریمه‌های مالی سنگین، كمی از دغدغه‌های فكری هواداران كاسته شود.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...