نسخه چاپی

بارش برف و باران در 18 استان كشور

كارشناس سازمان هواشناسی گفت: به تناوب و به صورت رگباری در 18 استان كشور شاهد بارش خواهیم بود. بارش در ارتفاعات سه استان به صورت برف است.

به گزارش نما به نقل از میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به تناوب و به صورت رگباری در 18 استان کشور شاهد بارش خواهیم بود. بارش در ارتفاعات سه استان به صورت برف است.

کوروش محمد پور، اظهار داشت: امروز بیشترین بارش را در شمال شرق کشور و شهر مشهد شاهد خواهیم بود. هسته بارش ها روی دو استان خراسان رضوی و خراسان جنوبی امروز متمرکز است.

وی ادامه داد: برای امروز بارش باران در جنوب بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش بینی شده و در این مناطق شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: بارش باران در لرستان، همدان، کهگیلویه،کردستان،مرکزی، زنجان،آذربایجان شرقی، غربی،اردبیل و سه استان شمالی ادامه دارد.

محمدپور از بارش برف در ارتفاعات اردبیل، گیلان و مازندران خبر داد و افزود: ارتفاعات این سه استان امروز سپیدپوش می شوند. امروز پدیده اکثر استان های نیمه شمالی کشور وزش باد است.

وی با اشاره به نوسانات دمایی تا 48 ساعت آینده، افزود: در غرب و شمال شرق کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود. بیشترین کاهش دما را صبح فردا اهالی شهرهای شمال شرق کشور تجربه می کنند. در تهران نیز نسبت به هفته گذشته با کاهش دما روبرو بوده و از گرمای روزهای آخر هفته گذشته کاسته شده است. فردا صبح، سردترین روز هفته در تهران خواهد بود.

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...