نسخه چاپی

محمدرضا ملكشاهی راد در گفتگو با نما مطرح كرد:

سیاسی بازی دولت با افكار عمومی/ آزاد سازی پول های بلوكه شده، حقیقت ندارد!

عکس خبري -سياسي بازي  دولت با افکار عمومي/ آزاد سازي پول هاي بلوکه شده، حقيقت ندارد!

نماینده مردم لرستان در خانه ملت تصریح كرد: به راحتی با توجه به قرائن و شواهد موجود می توانم بگویم این مسئول بلوف زده و حرف ناپخته ای زده است.

محمدرضا ملکشاهی راد، عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت و نماینده مردم لرستان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، درواکنش به اعلام آزاد سازی 100 میلیارد دلار از پول های ایران، گفت: نباید تنها به حرف یک مسئول اکتفاء کنیم بلکه باید به گزارش کتبی که از سوی دولت به مجلس ارائه می شود اتکا کرد.
وی در ادمه افزود: تا کنون گزارشی مبنی بر آزاد شدن بخشی از پول های ایران به مجلس تقدیم نشده است از این رو اگر چنین گزارشی حقیقت داشت می بایست دولت این موضوع را در بودجه سال 1396 کل کشور یا در صندوق توسعه، صندوق ذخیره، به عنوان اتخاذ شده میدید که متاسفانه این میزان پول آزاد شده در هیچ یک از این موارد دیده نشده است.
نماینده مردم لرستان در خانه ملت تصریح کرد: به راحتی با توجه به قرائن و شواهد موجود می توانم بگویم این مسئول بلوف زده و حرف ناپخته ای زده است.
ملکشاهی راد ادامه داد: با این نوع بیانات و حرف ها تنها انتظارات مردم بالا می رود در حالی که دولت توانایی پرداخت بدهی پیمانکاران را ندارد و از طرف دیگر بودجه با کسری اعتبار مواجه شده و به اعتباری برای بازنشستگان در نظر گرفته نشده است.
به گفته عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان اینگونه حرفها سیاسی است چرا که در اقتصاد دو دو تا چهار تایی وجود دارد و با یک حساب سرانگشتی می توان به نتیجه دست یافت.
ملکشاهی راد ادامه داد: در بودجه سال 1396 دولت آورده است که بالغ بر دو میلیارد روز نفت به فروش می رود و در سرجمع 110 هزار میلیارد تومان بودجه به نفت تکیه دارد.
نماینده لرستان در خانه ملت اظهار داشت: هیچ انتظاری از آمریکا نداریم تا یک روز در جهان باشد که از ایرانیان خوششان بیاید و آمریکا از اول انقلاب اسلامی با ایران مخالف بوده و از هر ضربه ای برای صدمه زدن به ایران بهره گرفته است.
وی افزود: پشت پرده تمام کودتاهایی که در کشور شکل گرفته و یا جنگی که بر ملت ایران تحمیل شده آمریکا است.
ملکشاهی ادامه داد: آمریکا بر کشورهای اروپایی غلبه دارد و این موضوع را می توانیم در برگزاری مذاکرات برجام مشاهده کرد چراکه در مذاکرات قرار بود ایران با 5 کشور وارد گفتگو شود اما متاسفانه در مذاکرات طرف مقابل ایران آمریکا قرار گرفت.
عضو کمیسیون عمران در خانه ملت ادامه داد: آمریکا امروز به همه کشورهای اروپایی و آسیایی دهن کجی می کند دلیلش هم این است که خود را کدخدای جهان می داند اما این را نباید فراموش کنیم که دولت وظیفه دارد تا منافع ملت را حفظ کند و با وجود این ملت پشتیبان، دولت نباید از رویارویی افراد و کشور واهمه داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: تسحیلات نظامی که ایران به حدی است که هیچ کشوری به خود این اجازه را نمی دهند که با ایران وارد جنگ شود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت گفت: کشورهای غربی با ایران وارد معامله نمی شوند چراکه غربی ها به دنبال روی کار آمدن گروه دیگر با اجرای انقلاب نرم هستند.
ملکشاهی راد در خاتمه بیان کرد: امروز دنیا رهبری یک دیوانه را برخود می بیند و تنها با ایرانی ها سر دعوا ندارد و علیه همه افراد بلند می شود.
وی در خاتمه بیان داشت: دولت باید در جهت رفع تحریم ها تلاش خودرا بیشتر از گذشته کند تا معیشت مردم سامان بیابد.

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...