نسخه چاپی

بررسی موضوع هك ایمیل‌های وزارت نفت توسط زنجانی

اژه‌ای گفت: یك دو تابعیتی ایرانی-آمریكایی اخیرا بازداشت شده است و معلوم شد این فرد بیش از ده میلیارد تومان جهت اخذ اقامت برای شهروندان ایرانی از آنها گرفته است.

به گزارش نما، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طبق قانون برنامه پنجم توسعه، قوه قضائیه مکلف به ایجاد سامانه ای برای درج آرا بوده است، چرا این محقق نشد، گفت: یکی از این دلایل کمبود بودجه است. البته عین حکم را نمی توان گذاشت و باید پالایشی انجام شود. مرکزی در معاونت آموزشی قوه قضائیه موجود است و احکام در این مجموعه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

معاون اول قوه قضائیه در خصوص آخرین وصعیت پرونده بانک سرمایه گفت: این پرونده هنوز دادگاهی نشده و در مرحله دادسرا است. برای برخی از افراد اتهامات جدیدی طرح شده و پرونده در حال رسیدگی است.

محسنی در خصوص دو تابعیتی ها گفت: یک دو تابعیتی ایرانی-آمریکایی اخیرا بازداشت شده است و بیش از ده میلیارد تومان جهت اخذ اقامت برای شهروندان ایرانی از آنها گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موضوع هک ایمیل های وزارت نفت از سوی زنجانی، صحت دارد یا خیر، گفت؟ هک یا غیر هک هنوز ثابت نشده و وزارت اطلاعات و دادستانی مشغول بررسی این موضوع هستند.

وی افزود: گاهی برخی از ملاقات کننده ها اقداماتی در حین ملاقات انجام می دهند که غیر قانونی است که از جمله آنها می توان به وارد کردن مواد مخدر اشاره کرد. گاهی برخی از وکلا و ملاقات کننده ها انتقاداتی برای انجام بازرسی دارند.

اژه‌ای افزود: خود وزارت اطلاعات شاید در راستای این موضوع، درخواست محدود کردن تماس های بابک زنجانی با خانواده خود را داشته است.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...