نسخه چاپی

همسر فیون: فعالیت‌هایم در جایگاه دستیار پارلمانی قانونی بود

همسر نامزد جناح راست فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری آتی این كشور فعالیت‌های خود در جایگاه دستیار پارلمانی را قانونی و اعلام شده خواند.


به گزارش نما همسر نامزد جناح راست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که با اتهام دریافت حقوق از همسرش بدون انجام کار طی مدت 9 سال مواجه است، طی اظهاراتی اعلام کرد که زمانیکه مشاور پارلمانی «فرانسوآ فیون» بوده، فعالیت‌های متنوعی برای همسرش و مردم شهر سارت انجام داده و تمامی فعالیت‌هایش قانونی و اعلام شده بوده است.



به گزارش هفته‌نامه فرانسوی «ژورنال دودیمانش»، همسر نخست‌وزیر سابق فرانسه همچنین فعالیت فرزندانش به عنوان دستیار پارلمانی فیون و دریافت حقوق توسط آنها را نیز قانونی ارزیابی کرد.



وی همچنین اعلام کرد که به همسرش توصیه کرده که به رغم بحث‌های مطرح، تا آخرین نفس به مبارزه خود در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ادامه دهد.



نشریه فرانسوی «کنر آنشینه» چندی پیش اعلام کرد که «پنولوپه فیون» همسر «فرانسوآ فیون» نامزد منتخب جناح راست میانه فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به مدت 8 سال مشاور پارلمانی وی بوده و طی این مدت 500 هزار یورو حقوق دریافت کرده است.



از سوی دیگر، طبق اطلاعات منتشره از سوی این نشریه فرانسوی که معمولا اختلاس‌ها و فسادهای مالی مسئولان را افشا می‌کند، فیون نامزد محافظه‌کار انتخابات فرانسه همچنین به دو فرزندش نیز چیزی در حدود 840 هزار یورو به عنوان دستمزد شغل مشاور پارلمانی پرداخت کرده است که تیم تحقیق در خصوص اتهامات وارده اسنادی در این خصوص را در پارلمان فرانسه پیدا کرده‌اند.



خانواده فیون در واکنش به این اخبار آنها را شایعاتی خوانده‌اند که با هدف متزلزل کردن جایگاه نامزد جناح راست در انتخابات 2017 فرانسه منتشر شده است.

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...