نسخه چاپی

واكنش كدخدایی به مصوبه افزایش حقوق مدیران

كدخدایی گفت: ایرادی كه شورای نگهبان نسبت به بند 10 ماده 3 قانون اساسی داشته است بحث اختلال در نظام اداری، صحیح بود زیرا این بند به گونه‎ای كه تصویب شده بود می‎توانست موجب یك وضعیتی شود كه مقدمات خروج نخبگان و متخصصین را در حوزه بخش‎های دولتی فراهم كند.

به گزارش نما، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره هجمه‎های برخی از رسانه‎ها نسبت به رویکرد شورای نگهبان پیرامون افزایش 60 درصدی حقوق مدیران دولتی اظهارکرد: شورای نگهبان نسبت به هرمصوبه‎ای که به این نهاد ارجاع داده می‎شود اعلام‎نظر می‎کند و نسبت به این مصوبه هم طبق روال عادی نظر خود را ارائه کرده است.

وی افزود: ایرادی که شورای نگهبان نسبت به بند 10 ماده 3 قانون اساسی داشته است بحث اختلال در نظام اداری، صحیح بود زیرا این بند به گونه‎ای که تصویب شده بود می‎توانست موجب یک وضعیتی شود که مقدمات خروج نخبگان و متخصصین را در حوزه بخش‎های دولتی فراهم کند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان نگاه و رویکردش به این بند طبق معیارها و ضوابطی بود که در این بند تنظیم شده بود از این رو نظر شورای نگهبان این بود که اگر ضوابطی روشن‎تری تعریف شود ایراد شورای نگهبان مرتفع خواهد شد.

کدخدایی گفت: ما در شورای نگهبان نگاهی به میزان پرداخت‎ها، رقم‎ها و دستمزدها نداشتیم و تنها نظر خود را اعلام کردیم.

وی درباره نظر شورای نگهبان پیرامون مصوبه جدید مجلس و کاهش حقوق مدیران از سوی نمایندگان و اینکه آیا این موضوع با توجه به اختلاف مجلس و شورا به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد تصریح کرد: ما در شورای نگهبان هنوز این مصوبه را مورد بررسی قرار ندادیم از این رو باید منتظر بود تا بررسی شورا صورت گیرد سپس اعلام‌نظر خواهیم کرد.

۱۳۹۵/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...