نسخه چاپی

سرمربی قطر كی روش را به جوسازی متهم كرد

سرمربی تیم ملی قطر گفت: ایران در بازی رفت مقابل قطر بازی را با نشست خبری قبل از دیدار و با جو سازی كی روش شروع كرد و من معتقدم جو منفی بوجود آمده در بازی رفت حاصل تفكراتی است كه كی روش به بازیكنان قطر منتقل كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، قطر در نشست با اصحاب رسانه در آستانه دیدار با ایران و ازبکستان از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: ایران در بازی رفت مقابل قطر بازی را با نشست خبری قبل از دیدار و با جو سازی کی روش شروع کرد و من معتقدم جو منفی بوجود آمده در بازی رفت حاصل تفکراتی است که کی روش به بازیکنان قطر منتقل کرد.
وی در ادامه این نشست گفت:اتفاقات بازی رفت باعث می‌شود بازیکنان ما انگیزه بالایی برای دیدار برگشت داشته باشند و این به تیم ما کمک می‌کند و بازی دوستانه ما با جمهوری آذربایجان به دلیل تشابه در بازی فیزیکی 2 تیم ازبکستان و ایران به این تیم ما را در آماده سازی برای این دیدار‌ها کمک می‌کند،البته جمهوری آذربایجان و ایران از لحاظ تاکتیکی با هم متفاوت هستند.
خورخه فوساتی افزود:ما احمد یاسر و مشعل عبدالله را برای دیدار با ازبکستان آماده می‌کنیم و به احتمال فراوان از اکرم عفیف استفاده خواهیم کرد.
سرمربی اروگوئه‌ای قطر در مورد دیدار‌های نمایندگان قطر و ایران در لیگ قهرمانان آسیا و کمک به دیدار تیم‌های ایران و قطر گفت: مقایسه تیم‌ های باشگاهی ۲ کشور با تیم‌های ملی کار درستی نیست و نمی‌توان این موضوع را برای موفقیت لحاظ کرد.
لازم به ذکر است دیدار ایران و قطر سوم فروردین ماه در دوحه برگزار‌ می شود و این بازی اولین بازی از دور برگشت می‌باشد، دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه آزادی با حساب ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید و البته محرومیت هایی هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم ها به دلیل درگیری در پایان بازی لحاظ شد.

۱۳۹۵/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...