نسخه چاپی

زورگیری 3 دزد از مرد افغان

ماموران انتظامی شهرستان تنگستان سه نفر سارق زورگیر كه با زور و تهدید از یك تبعه افغان سرقت كرده بودند را دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ "جوشن سهرابی" فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: با مراجعه شخصی افغان به کلانتری مرکزی شهر اهرم و اظهارات وی در خصوص سرقت اموالش توسط سه نفر ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: مالباخته در اظهاراتش مدعی شد حدود ساعت دو شب گذشته در حالی که در مسیر بهداشت قدیم شهر اهرم به صورت پیاده در حال حرکت بودم، یک دستگاه خودرو پراید در کنارم توقف کرد، دو نفر سرنشین از آن پیاده و با تهدید چاقو و قمه مرا سوار خودرو کرده و در طول مسیر با ضرب و جرح 300 هزار ریال پول و گوشی تلفن همراهم را به سرقت بردند. طبق اظهارات مالباخته، وی را بعد از طی مسیری به بیرون شهر برده و در محور "محموداحمدی" از خودرو پیاده و متواری شدند.

سرهنگ سهرابی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، چند تیم ویژه از ماموران انتظامی برای شناسایی سارقان و دستگیری آنان اقدام به گشت های نامحسوس در سطح شهر کرده و با بررسی دوربین موجود در مسیر، مشخص شد سارقان سه نفر لاغر اندام با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی تنگستان افزود: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، خودرویی با مشخصات منطبق بر فیلم دوربین های مداربسته و اظهارات شاکی در بلوار انقلاب شهر اهرم رویت شد و با زیر نظر قرار دادن حرکات مشکوک و غیر متعارف آنها، در یک عملیات غافلگیرانه راننده و سرنشینان خودرو دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند.

سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان اقلامی از قبیل کلت فندکی،اسپری،کلاه پوشش صورت، تعداد سه تیغه چاقو و قمه، مقداری البسه، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ ۴۵0 هزار ریال پول کشف شد، عنوان داشت: با شناسایی سارقان توسط مالباخته هر سه نفر آنها به جرم خود صراحتا اعتراف کردند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...