نسخه چاپی

اسماعیل سعیدی در گفتگو با نما:

مسئولان اعتقاد ی به اقتصاد مقاومتی ندارند/ اقتصاد مقاومتی، بهترین راه حل مشكلات اقتصادی كشور است

عکس خبري -مسئولان اعتقاد ي به اقتصاد مقاومتي ندارند/ اقتصاد مقاومتي، بهترين راه حل مشکلات اقتصادي کشور است

اسماعیل سعیدی عضو كمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: دیدگاهی در كشور وجود دارد و باید این دیدگاه را پذیرفت كه برخی در این كشور اعتقادی به اجرای اقتصاد مقاومتی ندراند.

اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مرم تبریز آذر شهر و اسکو در خانه ملت در گفتگو با نما، در رابطه با عدم اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان بیان داشت: دیدگاهی در کشور وجود دارد و باید این دیدگاه را پذیرفت که برخی در این کشور اعتقادی به اجرای اقتصاد مقاومتی ندراند.
وی در ادامه افزود: افرادی که در همایش ها و کنفرانس ها حرفهایی می زنند و ژست می گیرند اما متاسفانه در دل هایشان به اجرای اقتصاد مقاومتی اعتقادی ندارند.
سعیدی در ادامه به شعار سال جاری مقام معظم رهبری به اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و بیان داشت: اقدام و عملی که می بایست در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود وجود نداشت و برخی از مسئولان به دنبال این نیستند که اقدام و عمل در اجرای این ابلاغیه مقام معظم رهبری بصورت عملی در کشور اجرایی شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: افرادی که فرمول ها و راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی را به مسئولان اجرایی ارائه می دهند افرادی هستند که از مشکلات مردم بی خبر هستند و فقط بر روی آمار ارقام و اعداد بازی می کنند در حالی که ارائه آمار و ارقام مشکلی را حل نمی کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در مجلس تصریح کرد: راه چاره عبور از مشکلات کشور حضور آدم های عملگرا در کشور هستند این درحالی است که برخی از مسئولان فقط توانایی حرف زدن دارند اما مرد عمل نیستند.
سعیدی در ادامه مسئولانی را که تنها توانایی حرف زدن دارند را به گنجشکان تبریز تشبیه کرد که وقتی از کنار آنها عبور در خیابان های تبریز عبور می کنی جزء جیک جیک کردن کار دیگری بلد نیستند.
نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو تنها راه نجات کشور از بحران های اقتصادی را اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای این است که مسئولان در جهت برون رفت از مشکلات کنونی به ظریفت ها و استعدادهای درونی تکیه کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت ادامه داد: در کشور ظریفت هایمان کم نیست چرا که در طی 38 سال گذشته ظریفت های مناسبی در کشور ایجاد و نیروی انسانی خوبی تربیت شده است و برای اجرای اقتصاد مقاومتی نیازی به حضور خارجی ها در کشور نداریم.
نماینده مردم آذر شهر و اسکو در خانه ملت گفت: اگر اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود قطعا بسیاری از مشکلات کنونی کشورمان برطرف خواهد شد و درآمد سرانه مردم افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در خاتمه افزود: امروز در کشور شاهد فقیر شدن فقرا هستیم از این رو برای خروج از این شرایط و رونق اقتصادی راه چاره در اجرای اقتصاد مقاومتی نهادینه شده است.

۱۳۹۵/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...