نسخه چاپی

ادامه تحصن مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم

فداییان و حامیان آیت‌الله عیسی قاسم برای 260‌امین شب متوالی مقابل منزل وی تحصن كرده و نماز جماعت مغرب و عشاء را به جا آوردند.

به گزارش نما، مردم بحرین دیشب نیز به نشانه دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب به خیابان‌ها آمدند.

در شهرک المعامیر جوانان انقلابی با نیروهای امنیتی در نزدیکی ورودی اصلی این شهرک درگیر شدند.

شهرک ابوصیبع و الشاخور نیز شاهد برگزاری تظاهرات مردمی در نزدیکی منزل شیخ «فاضل الزاکی» بود.

تداوم بازداشت‌ها

نیروهای امنیتی بحرین در ادامه سرکوب اعتراضات مردمی و بازداشت انقلابیون، «صادق محفوظ» را در شهرک عالی و در بنی جمره نیز نیروهای امنیتی «عیسی جعفر فتیل» را بازداشت کردند.

همچنین در السهله جنوبی نیز دو جوان به نام‌های «حمزه شاکر» و «حسین سلمان» بامداد امروز سه‌شنبه بازداشت شدند و علاوه بر آن یک جوان دیگر به نام «محمود عبدعلی الصفار» در ستره بازداشت شد.

در همین رابطه «محمد سلطان» عضو مرکز حقوق بشر بحرین گفت که طی یک هفته گذشته 25 شهروند از جمله 5 زن و کودک بازداشت شده‌اند.

وی افزود که اعتراضات همچنان در بحرین پابرجسات و مرکز حقوق بشر بحرین 129 مورد اعتراض در 40 نقطه کشور را رصد کرده است که نیروهای امنیتی 29 مورد این تظاهرات را سرکوب کرده و به سمت تظاهرات‌کنندگان گلوله ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور شلیک کرده‌اند که باعث ایجاد حالت خفگی در میان تظاهرات‌کنندگان شده است.

صدور احکام حبس و لغو تابعیت برای انقلابیون

این عضو مرکز حقوق بشر بحرین همچنین گفت که در یک هفته گذشته 19 متهم در رابطه با قضایای سیاسی در دادگاه‌های بدوی و استیناف محکوم شده و علاوه بر آن 8 شهروند نیز لغو تابعیت شده و برای دو نفر نیز حکم حبس ابد صادر شد.

تداوم تحصن مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم

فداییان و حامیان آیت‌الله عیسی قاسم برای 260‌امین شب متوالی مقابل منزل وی تحصن کرده و نماز جماعت مغرب و عشاء را به جا آوردند.

تحصن‌کنندگان بر دفاع از آیت‌الله قاسم تا پای جان تأکید کرده و خواستار لغو محاکمه وی هستند.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...