نسخه چاپی

كاهش قیمت مرغ و گرانی تخم مرغ در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینكه قیمت مرغ روند كاهشی به خود گرفته است گفت: قیمت مرغ با توجه به كاهش تقاضا روند نزولی داشته ولی قیمت تخم مرغ روند افزایشی خود را حفظ كرده است.

به گزارش نما، مهدی یوسف خانی در خصوص قیمت مرغ در واحدهای صنفی بیان کرد: قیمت هرکیلو مرغ با 300 تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته به قیمت 7 هزار و 300 تومان رسیده است.

وی در خصوص علت نزولی شدن قیمت مرغ خاطر نشان کرد: میزان عرضه مرغ در روزهای اخیر تغییری نکرده و کم شدن تقاضا از سوی مصرف کنندگان دلیل کاهشی شدن قیمت مرغ شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با قیمت اجزای مرغ اظهار کرد: هرکیلو ران مرغ 6 هزار و 300 و قیمت هرکیلو سینه مرغ با قیمت مرغ برابر است.

یوسف خانی با اشاره به کاهش بیماری آنفولانزا و کنترل آن در مرغداری های کشور گفت: در چند ماه گذشته به دلیل معدوم شدن مرغ‌های تخم گذار قیمت تخم مرغ روند صعودی به خود گرفته و با جایگزین شدن مرغ‌های تخم گذار، میزان عرضه تخم مرغ تنظیم شده و قیمت ها به روال گذشته باز می‌گردد.

وی قیمت هر کیلو تخم مرغ در بازار را 6 هزار و 100 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت تخم مرغ در بازار در یک ماه اخیر افزایشی بوده و این روند در پی معدوم شدن مرغ‌های تخم گذار تشدید شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با پیش‌بینی قیمت مرغ در روزهای پایانی سال اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با افزایش تقاضا برای خرید مرغ در روزهای پایانی سال قیمت هرکیلو مرغ در واحدهای صنفی از 7 هزار و500 تومان بیشتر نشود.

منبع: میزان

۱۳۹۵/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...