نسخه چاپی

امیر قطر: بشار اسد شجاع باشد!

نخست وزیر قطر در مصاحبه‌ با یك روزنامه بار دیگر از بشار اسد خواست تا از قدرت كناره‌گیری كند!

به گزارش نما به نقل از العالم، حمد بن جاسم که تاکنون میلیاردها دلار برای سرنگونی دولت حاکم بر سوریه هزینه کرده، اما راه به جایی نبرده است، در مصاحبه با روزنامه الرای کویت ضمن تکرار درخواست‌های 18ماهه خود برای کناره‌گیری اسد از قدرت، از وی خواست شجاع! باشد و قدرت را تحویل دهد!

شیخ قطری که در هنگام شروع آشوب‌ها در سوریه خبر از سقوط دو ماهه نظام حاکم داده بود اما امروز همه تیرهایش به سنگ خورده و عملاً بزرگ‌ترین بازنده ماجراجویی‌های خود و دیگر هم‌پیمانان منطقه‌ایش است، ماموریت الاخضر الابراهیمی فرستاده سازمان ملل به سوریه را شکست خورده ارزیابی کرد، و مدعی شد که در سوریه احتمال ریختن خون بیشتری است.


حمد بن جاسم در حالی اط شکست ماموریت الاخضر الابراهیمی می‌گوید که خود و کشورش نقش مستقیمی در شکست کوفی عنان در طرحش برای سوریه داشتند.


گفتنی است قطر مهمترین تامین کننده سلاح و مهمات برای شورشیان سوریه است و از شش ماه پیش اقدام به پرداخت حقوق ماهیانه به شورشیان برای تداوم قتل و غارت در سوریه کرده است.


منابع آگاه می‌گویند تا زمانی که قطر، ترکیه و عربستان به روند ورود سلاح و تروریست به سوریه ادامه دهند، احتمال پایان درگیری‌ها در این کشور کم است و همین سلاح‌ها بیشترین عامل کشتار مردم این کشور است.


قطر از تروریست‌ها در سوریه با نام انقلابی! یاد می‌کند و شبکه خبری الجزیره را به صورت کامل در اختیار این انقلابیون! قرار داده است.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...