نسخه چاپی

ركورد چهارصد میلیونی گوگل‌پلاس

عکس خبري -رکورد چهارصد ميليوني گوگل‌پلاس

تعداد كاربران شبكه اجتماعی گوگل‌پلاس از مرز ۴۰۰ میلیون كاربر گذشت. این موضوع را ویك گاندوترا معاون ارشد بخش مهندسی گوگل اعلام كرد.


به گزارش نما به نقل از رویداد؛ ویک گاندوترا معاون ارشد بخش مهندسی گوگل دیروز در پستی در صفحه گوگل پلاس خود با اعلام این موضوع افزوده است که اگر تعداد کاربران تلفن‌های همراه را در نظر بگیرید، این شبکه اجتماعی به‌طور ماهانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.


معاون ارشد بخش مهندسی گوگل در این پست آورده است که: در این هفته ما همچنین رقم به‌یادماندنی را به‌جا گذاشتیم: ۴۰۰ میلیون کاربر به گوگل پلاس پیوسته‌اند. تنها یک سال از باز کردن ثبت نام آزاد این شبکه گذشته است و ما نمی‌توانستیم تصور کنیم که این تعداد کاربر تنها در ۱۲ ماه به این شبکه بپیوندند.



برای مقایسه در این زمینه بهتر است به آمار و ارقام جدی‌ترین رقیب گوگل‌پلاس یعنی فیس‌بوک نگاهی بیندازیم: فیس‌بوک در ماه جولای تعداد کاربران فعال خود را ۹۵۵ میلیون کاربر اعلام کرده است. البته روش و متد محاسبه و شمارش کاربران فعال ممکن است میان این دو شرکت متفاوت باشد اما مطمئنا می‌دانید که تعداد کاربران فعال در یک سرویس کاملا بر خلاف تعداد کل کاربران یک شبکه اجتماعی است که تمام کاربرانی را که در یک سرویس ثبت‌نام می‌کنند شامل می‌شود.


با این آمار و ارقام می‌توان فیس‌بوک را تقریبا ده برابر بزرگتر از گوگل پلاس دانست و اگر چه این موضوع ممکن است در نگاه اول به نفع فیس‌بوک به حساب بیاید اما باید این موضع را نیز در نظر گرفت که در حالی که گوگل تنها در یک سال به این تعداد کاربر فعال رسیده فیس بوک چند سال را برای رسیدن به همین رقم وقت صرف کرده است.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...