نسخه چاپی

زمان تعیین تكلیف برگزاری الكترونیك انتخابات شوراها

نائب رئیس هیئت مركزی نظارت بر انتخابات شوراها از تعیین تكلیف برگزاری این انتخابات در سال آینده به صورت الكترونیك در هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما، محمدجواد کولیوند نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، با اشاره به برگزاری الکترونیک این انتخابات در سال ۹۶ گفت: از سوی وزارت کشور سه پیشنهاد به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای برگزاری الکترونیک این انتخابات در سال آینده ارائه شده است.

وی ادامه داد: در نامه وزارت کشور به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها پیشنهاداتی ارائه شده که این پیشنهادات شامل این است که یا در کلان‌شهرهای تهران و مشهد، مراکز استان‌ها، شهرهای با ۷ یا ۹ نفر عضو شوراها یا شهرهای ۵ عضوی برگزار شود که هنوز در مورد آن تصمیم‌گیری نشده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در نشست مشترک روز شنبه (۲۱اسفند) اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با وزارت کشور و شورای نگهبان، برگزاری الکترونیک این انتخابات بررسی می‌شود، اظهار داشت: به طور قطع ۱۰ هزار شعبه در انتخابات شوراها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی برای انتخابات شوراها نیز از ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...