نسخه چاپی

بررسی حذف فیلم موهن از یوتیوب

عکس خبري -بررسي حذف فيلم موهن از يوتيوب

یكی از بازیگران زن فیلم موهن از سازندگان این فیلم شكایت كرده و خواستار حذف این فیلم از پایگاه اینترنتی «یوتیوب» شده است.


به گزارش نما به نقل از فارس و به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از بازیگران زن فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) از کارگردان این فیلم شکایت کرد. این زن این شکایت را دیروز انجام داده و می‌گوید آمریکایی سازنده این فیلم کلاهبردار و متقلب است.

او همچنین مدعی شده است که از روز انتشار این فیلم در سایت یوتیوب، پیام‌های تهدید به مرگ دریافت کرده است.

«سیندی لی گارسیا» یکی از بازیگران این فیلم است که از سایت یوتیوب هم خواسته تا این فیلم را از روی پایگاه خود حذف کند، چراکه علاوه بر نقض حریم خصوصی، زندگی وی را نیز در معرض خطر قرار داده است.

این اولین مورد از یک شکایت رسمی و خصوصی است که در رابطه با این فیلم در آمریکا انجام می‌گیرد. پیش از این چندین نفر دیگر از بازیگران این فیلم اعلام کرده بودند که قصد دارند از عوامل سازنده این فیلم شکایت کنند.

گارسیا و دیگر بازیگران این فیلم گفته‌اند که اطلاعی از موهن بودن این فیلم نداشته‌اند و «ناکولا باسلی ناکولا» تهیه‌کننده این فیلم، با صداگذاری فیلم را به یک اثر موهن تبدیل کرده است.

این شکایت به دادگاهی در لس‌آنجلس تقدیم شده و در آن از دادگاه خواسته شده تا رای به حذف این فیلم از پایگاه یوتیوب داده شود.

در حالی که وکیل ناکولا تاکنون از اظهارنظر در این رابطه امتناع کرده، سخنگوی گوگل اعلام کرده است که این شکایت در دست بررسی بوده و نماینده این شرکت فردا در دادگاه حاضر می‌شود.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...