نسخه چاپی

حسینیان: نامه مرتضوی را امضا كردم

عکس خبري -حسينيان: نامه مرتضوي را امضا كردم

چهره شاخص مجلس گفت: استنباط من از نامه مجلس، تشكر نمایندگان از رئیس جمهور به خاطر انتصاب و ابقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی بود و به همین دلیل آن را امضا كردم.


به گزارش نما روح اله حسينيان در گفت‌وگو با جام جم آنلاين در خصوص نامه حمايتي برخي از نمايندگان از سعيد مرتضوي رئيس سازمان تامين اجتماعي گفت: آقاي عبدالرضا عزيزي رئيس كميسيون اجتماعي مجلس اين نامه را نزد من آورد و من آن را خواندم. استنباط من اين بود كه اين نامه تشكر از رئيس جمهور به خاطر انتصاب و ابقاي مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي است و به همين دليل آن را امضا كردم.

وي افزود: اين نامه جعلي نبوده و اينجانب متن نامه را ديدم.

نماينده تهران در مجلس خاطرنشان كرد: آقاي مرتضوي آدم خوبي است. فردي انقلابي است. در سخت ترين شرايط از انقلاب و نظام دفاع كرد.

«زماني كه مقام معظم رهبري در مصلي تهران سخنراني كرد، آقاي مرتضوي تنها قاضي اي بود كه در مقابل جريان انحرافي اصلاح طلبان ايستادگي كرد. وي در زمان فتنه سال ۱۳۸۸ و انتخابات رياست جمهوري در مقابل جريان فتنه ايستادگي كرد»

وي تصريح كرد: سزاورار نيست كه نيروهاي انقلاب به دست نيروهاي خود تخريب شوند. اين خواست دشمنان نظام و آمريكاست كه نيروهاي انقلاب به دست نيروهاي خودي تخريب شوند.

حسينيان كه خود سالها قاضي و دادستان دادگاه وي‍ژه روحانيت بوده، افزود: اگر آقاي مرتضوي جرمي مرتكب شده و اتهامي بر وي وارد است، بايد دادگاه رسيدگي كند نه اينكه يك نماينده بگويد. در باره جرم افراد قوه قضائيه بايد نظر دهد و تا دادگاه جرمي را ثابت نكرده نمي توان بر مجرم بودن افراد نظر داد.

وي تاكيد كرد: من با اين شانتا‍ژ بازيها و بحث هايي كه هيچ فايده ايي ندارد، موافق نيستم.

چهره شاخص مجلس در خصوص اعلام برخي از نمايندگان مبني بر جعلي بودن اين نامه، جعل امضاي آنها در پاي اين نامه و تغيير متن نامه پس از گرفتن امضا از نمايندگان گفت: اينكه يك عده از نمايندگان بعد از حمله مطبوعات حرف خود را پس مي گيرند، به خودشان مربوط است.

۲۸ شهريورماه جاري در رسانه ها اعلام شد ۱۱۸ نماينده در نامه اي به رئيس جمهور از تغيير صندوق تامين اجتماعي به سازمان و ابقاي سعيد مرتضوي در رياست آن تشكر كردند.

البته عبدالرضا عزيزي رئيس كميسيون اجتماعي مجلس تعداد نمايندگاني كه اين نامه را امضا كردند را ۱۶۴ نفر اعلام كرد.

برخي نمايندگان روز چهارشنبه در صحن مجلس نسبت به تهيه و امضاي اين نامه واكنش منفي نشان داده و آن را جعلي خواندند. حتي علي لاريجاني رئيس مجلس هم اعلام كرد كه آن طور كه من شنيده ام برخي نمايندگان گفته اند اين نامه تحت عنوان ديگري نوشته شده و از آنها امضا گرفته شده است. در هر حال اين كارها درست نيست.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...