نسخه چاپی

سفره‌های خالی شب عید كارگران كنتورسازی قزوین

كارگران كنتورسازی در ادامه روند اعتراض و اعتصاب خود مقابل استانداری قزوین امروز با تجمع مقابل استانداری و پهن‌كردن سفره‌های غذا اعتراض خود نسبت به خالی‌بودن سفره‌های خود در شب عید را به گوش مسئولان رساندند.

به گزارش نما، کارگران کنتورسازی در ادامه روند اعتراض و اعتصاب خود مقابل استانداری قزوین امروز با تجمع مقابل استانداری و پهن کردن سفره‌های غذا اعتراض خود نسبت به خالی بودن سفره‌های خود در شب عید را به گوش مسئولان رساندند.

تجمع و اعتصاب کارگران کنتورسازی قزوین برای احقاق حقوق خود در حالی به یک سریال تکراری در استان تبدیل شده است که تنها یک هفته به آغاز سال جدید باقی مانده است، کارگران کنتورسازی قزوین در این تجمع با شعارهایی مبنی بر"پول مفت نمی‌خواهیم حقوقمان را می‌خواهیم" خواستار احقاق حق قانونی خود از مسئولان شدند.

در این تجمع اعتراضی بیش از 200 کارگر و کارمند این واحد تولیدی حضور دارند، یکی از کارگران این واحد تولیدی به تسنیم گفت: نتیجه تمام اعتصابات و اعتراضات ما مقابل استانداری قزوین این بود که متوجه شدیم تمام وعده‌هایی که برای واگذاری شرکت داده می‌شد دروغ بوده است.

وی بیان کرد: موضوع واگذاری شرکت کنتورسازی و ادامه روند فعالیت آن تنها به‌خاطر سهامداران این شرکت و جلوگیری از اعتراضات آنها بوده است به همین دلیل کارگران را به‌صورت سیاهی لشگر در کارخانه نگه داشته‌اند تا سهامداران اعتراض نکنند، این در حالی است که حدود 11 هزار سهامدار کنتورسازی وجود دارد که اگر آنها از مشکلات این واحد تولیدی باخبر شوند مشکلات آن چندین برابر خواهد شد.

وی با تأکید به این نکته که "حدود 10 ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم"، مطرح کرد: در طول این مدت با مشکلات زیادی برای گذران زندگی مواجه بودیم تا جایی که حتی بیمه درمانی هم نداشتیم، اگر قرار است این واحد تولیدی به کار خود ادامه دهد پس حقوق ما را پرداخت کنند، اگر قرار است تعطیل شود پس با ما تسویه کنند تااز این بلاتکلیفی خارج شویم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...