نسخه چاپی

كتایون ریاحی در میان كودكان شیرخوارگاه آمنه + تصاویر

بازیگر سینما و تلویزیون و سفیر مهرآفرین با حضور در شیرخوارگاه آمنه ضمن عیادت از كودكان با مسئولان بهزیستی و این شیرخوارگاه دیدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش نما به نقل از امور رسانه‌ای موسسه نیکوکاری مهرآفرین، در این دیدار فاطمه دانشور مدیر عامل مهرآفرین، مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی و مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی شیرخوارگاه آمنه نیز حضور داشتند.



6.jpg

5.jpg

کتایون ریاحی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته مسئولان شیرخوارگاه، بر حضور گروه‌های مردمی در فعالیت‌های نیکوکارانه تاکید کرد و افزود: «بسیاری از بازیگران و هنرمندان، فرصت زیادی برای حضور فیزیکی در کارهای خیرخواهانه پیدا نمی‌کنند، اما من می‌دانم قلب آنان برای این مردم و نیازمندان می‌تپد و مطمئنم که به وقت مقتضی، از هیچ امری در کمک به همنوع فروگذار نخواهند بود. دلیل حضور اندکی بیشتر من هم، خداحافظی از این عرصه است.»

وی با اشاره به لزوم مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های نیکوکارانه و همچنین فعالیت‌های مصلحانه اجتماعی گفت: «باید به سمتی حرکت کنیم که ngoها و گروه‌های مردم‌نهاد به وجود بیایند و رشد کنند و مردم با استفاده از این گروه‌ها در فعالیت‌های نیکوکارانه شرکت کنند زیرا گروه‌های اینچنینی می‌توانند از تضییع حقوق جامعه جلوگیری کنند.»

در پایان این دیدار، سفیر و مدیرعامل مهرآفرین از محل نگهداری کودکان و نوزادان در شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...