نسخه چاپی

انتصاب دوباره مدیران نجومی به جای برخورد با تخلفات آنها!

عکس خبري -انتصاب دوباره مديران نجومي به جاي برخورد با تخلفات آنها!

همان مدیری كه به ناچار و بر اثر فشار افكار عمومی مجبور به كناره‌گیری از ریاست صندوق توسعه ملی شده بود، اما نه تنها طرد نشد و از حوزه مدیریتی كشور اخراج نشد؛ بلكه پس از مدت بسیار كوتاهی در حالی كه هنوز درباره حقوق‌های نجومی در میان مردم علامت سؤال‌های فراوانی وجود دارد، به سمت ریاست ملی محیط زیست منصوب شده است!

کمترین انتظار مردم این است که وقتی مدیری حقوق نجومی دریافت کرده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب لیاقت داشتن مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران را ندارد، برای همیشه از حوزه مدیریتی کشور کنار گذاشته شود؛ اما اکنون در دولت یازدهم نه تنها این کمترین انتظار افکار عمومی برآورده نشده؛ بلکه درست مخالف آن صورت پذیرفته و اتفاقی رخ داده است که باور کردنی نیست!
صفدر حسینی، همان رئیس نجومی‌بگیر صندوق توسعه ملی که فرزندش هم با لطایف‌الحیل وارد فهرست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم در تهران شد و اکنون علاوه بر فعالیت خانوادگی در صرافی بر کرسی نمایندگی مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی تکیه زده است! همان مدیری که تنها در سال ۹۴ حدود ۶۸۶ میلیون تومان حقوق (هر ماه ۵۷ میلیون) از صندوق توسعه ملی دریافت کرده بود و سخنگوی دولت یازدهم از او به سرمایه و ذخیره نظام یاد کرد! همان مدیری که به ناچار و بر اثر فشار افکار عمومی مجبور به کناره‌گیری از ریاست صندوق توسعه ملی شده بود، اما نه تنها طرد نشد و از حوزه مدیریتی کشور اخراج نشد؛ بلکه پس از مدت بسیار کوتاهی در حالی که هنوز درباره حقوق‌های نجومی در میان مردم علامت سؤال‌های فراوانی وجود دارد، به سمت ریاست ملی محیط زیست منصوب شده است! اقدامی عجیب و توجیه‌ناپذیر از دولت تدبیر که افکار عمومی را دچار این تردید کرده است که چگونه می‌توان مدیری را که به دلیل دریافت‌های نجومی از کار برکنار شده است، با فاصله کوتاه در جایگاهی دیگر نصب کرد؟ دولت چگونه می‌تواند از مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی سخن به میان آورد؛ اما مدیرانی را که دریافت‌های نجومی دارند، به جای برکناری از سمتی به سمت دیگر منتقل کند! مردم مردد شده‌اند که آیا سخنان پر آب‌وتاب در مبارزه با فساد تنها ژست‌هایی برای فریب آنها است یا واقعاً عزم و اراده در این مسیر وجود دارد؟

۱۳۹۵/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...