نسخه چاپی

فقط خرید بازیكن ایرانی؛

شگفتی سازی پرسپولیس فصل بعد در نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده قصد خرید بازیكن غیر ایرانی را ندارد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، با توجه به اینکه فصل شانزدهم رقابت های لیگ برتر کم کم دارد به پایان خود نزدیک می شود، تیم پرسپولیس از الان در فکر آماده سازی خود برای فصل بعد است.

آن ها در این راستا قرارداد علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی را تمدید کردند اما به تازگی خبرهایی از سیاست جدید باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسد که در نوع خود بی سابقه است.

سرخ پوشان تهرانی برای فصل آینده به هچ عنوان قصد خرید مهره خارجی را برای تیم خود ندارند و این اتفاقی است که تا به حال در این تیم رخ نداده.

به نظر می آید این تصمیم به دو علت گرفته شده: اول اینکه خارجی های این فصل پرسپولیس به حد بسیار زیادی ناامید کننده ظاهر شدند. پل یانسکی و پریموف به هیچ عنوان نتوانستند در حد و اندازه های صدرنشین لیگ ایران ظاهر شوند و فقط روی دست باشگاه هزینه گذاشتند. به گونه ای که تیم پرسپولیس در مجموع برای این دو بازیکن حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه کرد در حالی که آن ها حتی موفق نشدند فصل را با پرسپولیس به پایان برسانند و در میانه راه قراردادهای خود را با این تیم فسخ کردند.

اما مورد دوم که شاید مهم تر باشد بحث ثبت قرارداد بازیکنان خارجی در سیستم TMS است. پرسپولیسی ها از ترس اینکه مبادا توسط فیفا با محرومیت از نقل و انتقال بازیکنان مواجه شده باشند، قصد ندارند بازیکنی بگیرند که در خارج از ایران فعالیت می کند.

زیرا مثلا باشگاه استقلال زمانی به محرومیت خود پی برد که خواست قرارداد سرور جباروف ازبک را در سیستم جهانی نقل و انتقالات فیفا به ثبت برساند یا باشگاه تراکتور هم هنگام ثبت قرارداد سجاد شهباززاده که از لیگ ترکیه به ایران برگشته بود متوجه شد که پنجره اش بسته شده.

به این ترتیب سرخ پوشان برای فصل بعد به جهت دلایلی که ذکر شد، تمایل ندارند بازیکنان خارجی را جذب کنند و ترجیح می دهند فعالیت نقل و انتقالات خود را روی مهره های داخلی معطوف کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...