نسخه چاپی

علی دایی در استرالیا گلف بازی می كند!

گلف باز استرالیایی به نام علی دایی هیچ گاه گمان نمی كرد كه خبر بازی او و هم تیمی اش برای تصاحب جایزه green jacket توجه ایرانی ها را به خود جلب كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی دایی نام این بازیکن ۲۴ ساله استرلیایی است که همراه با آدم اسکات عزم خود را برای به خانه بردن این جایزه گلف جزم کرده اند.

درشرایطی که قرعه به نام این جفت استرلیایی گلف سند بخورد این نخستین بار خواهد بود که green jacket به يک تیم از استرلیا می رسد دایی و اسکات امیدوارند که این بار بتوانند این جایزه را به استرلیا ببرند و البته با اعتقاد به پتانسیل کافی در بازیگران استرلیایی برای این کار، تنها بحث زمان را دليل سند زدن این جایزه به نام خود می دانند.

درحقیقت در سال گذشته میلادی هم اسکات و دایی تقریبا این جایزه را به خود اختصاص داده بودند اما در دقیقه ۹۰ نتیجه را به رقبایی از کره جنوبی واگذار کردند.

علی دایی ۲۴ ساله، سال گذشته برای نخستین بار در u.s.masters شرکت کرد. او در the u.s.open هم تلاش خود را دو برابر کرد. وی تاکنون در چهار مسابقه شرکت کرده است با این همه برخی ادعای می کنند که قهرمانی با علی دایی فاصله بسیاری دارد.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...