نسخه چاپی

آمار شگفت آور زنان دائم مسعود رجوی

عکس خبري -آمار شگفت آور زنان دائم مسعود رجوي

مترجم سابق رجوی ضمن تشریح بخشی از عملكرد منافقین گفت: سركرده این گروهك تروریستی سه سال متوالی از ما خواست تا به جای ماه رمضان در ماه محرم روزه بگیریم.

به گزارش نما به نقل از هابيليان، قربان حسين نژاد مترجم سابق سركرده منافقين گفت: دليل اصلي سكوت منافقين در مقابل توهين صورت گرفته به پيامبر اكرم(ص)، ترس آنها نسبت به از دست دادن حاميان غربي آنان است. علاوه بر آن رجوي جايگاه خود را از پيامبر اكرم(ص) بالاتر مي‌داند.


اين عضو سابق گروهك منافقين افزود: رجوي با صدها تن از زنان سازمان (منافقين) ازدواج دائم كرده و اين كاملاً برخلاف نص صريح آيات قرآن است.


حسين نژاد با اشاره به گفته‌هاي يكي از زنان ارشد جدا شده از گروهك نفاق گفت: رجوي پس از جمع آوري زنان در يك سالن و ازدواج جمعي با آنان، در مقابل چشمان همگي آنان اقدام به ارتكاب اعمال شنيع با آنها كرد.


مسئول سابق امور عراق در سازمان منافقين با اشاره به ديدگاه‌ها و اعمال ضد ديني رجوي گفت: به خاطر دارم كه رجوي براي سه سال متوالي و به بهانه گرماي تابستان به ما دستور داد به جاي گرفتن روزه در ماه رمضان در ماه محرم روزه بگيريم. چرا كه وي خود را يك مجتهد و حتي يك پيامبر مي‌داند.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...