نسخه چاپی

«مفت آباد» در اكران نوروزی

فیلم «مفت آباد» عنوان نخستین ساخته بلند پژمان تیمورتاش است كه از نوروز 96 در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اكران می شود.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، «مفت آباد» عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی پژمان تیمورتاش در مقام کارگردان است که فیلمبرداری این فیلم اواخر سال گذشته در تهران به پایان رسید و پس از طی شدن مراحل فنی نسخه نهایی آن آماده شد.
تیمورتاش از کارگردانان جوان سینمای ایران است که در حوزه ادبیات، رمان «قبل از مردن چشم هایت را ببند» را به نگارش در آورده است و ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.
نکته قابل توجه در خصوص بازیگر اصلی این فیلم است، سجاد افشاریان نویسنده و بازیگر حوزه تئاتر برای نخستین بار جلوی دوربین یک کارگردان سینمایی رفته و «مفت آباد» اولین حضور جدی این نویسنده، بازیگر و کارگردان محسوب می شود.
تهیه کنندگی این فیلم بر عهده حنیف سروری است و به غیر از برزو ارجمند، بقیه بازیگران آن از میان تئاتری ها انتخاب شدند.
طبق برنامه ریزی ها انجام شده، قرار است عوامل این فیلم سینمایی در ایام نوروز در سینماهای «هنر و تجربه» کنار مردم فیلم را به تماشا بنشینند و نخستین اکران این فیلم روز چهارشنبه 25 اسفندماه است.
سجادافشاریان، برزو ارجمند، امین اسفندیار، محمدرضا جمشیدپی، فائزه علوی، دنیا مدنی، احسان بیاتفر، علی میری، ندا میری و امیرحسین مجیدی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
لیست عوامل اصلی این فیلم عبارت است از نویسنده و کارگردان: پژمان تیمورتاش، مدیرفیلمبرداری: سام سلیمانی، صدابردار: شاهین پورداداشی، طراح صحنه: حسین ذوقی، طراح چهره‌پردازی: هلیا رشقی، تدوین: روزبه کلباسی، صداگذار: عرفان ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، موسیقی: مرتضی پورعلی، مدیرتولید: رضا آزادمنش، مدیر رسانه ای: سام بهشتی و مدیر تبلیغات مجاری: آریان امیرخان.

۱۳۹۵/۱۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...