نسخه چاپی

افشاگری یكی از بازیكنان پرسپولیس درباره علی كریمی!

یكی از بازیكنان پرسپولیس از پشت پرده اتفاقات پرسپولیس پرده برداشت و گفت: «اگر دیدید در بازی‌های آینده علی پایش را گرفت و مصدومیت را بهانه كرد تا دیگر بازی نكند تعجب نكنید.»

به گزارش نما به نقل از جام وقتی رویانیان گفت آخرین اولتیماتوم را می‌دهم و اگر شرایط عوض نشود دست به جراحی می‌زنم همه گفتند منظور او علی کریمی است اما معلوم نشد چرا رویانیان صراحتا اسمی از کریمی نبرد.

در همین ارتباط یکی از بازیکنان پرسپولیس دست به افشاگری زد و گفت: «به نظر من چون علی کریمی بین گروهی از هواداران محبوب است، سردار احتیاط می‌کند. در برنامه 90 دوشنبه شب دیدیم که او به کریم انصاری‌فرد حمله کرد اما اسمی از کریمی نبرد و گفت من نمی‌خواهم اسم کریمی یا بازیکن دیگری را ببرم در حالی که در مورد انصاری‌فرد کاملا آدرس داد و حتی گفت من که نمی‌توانم بروم کنار او بازی کنم و گل بزنم!»

وی ادامه داد: «به نظر من کریمی هم این مسائل اخیر را تحمل نمی‌کند. رابطه او با 2، 3 نفر از پرسنل باشگاه به شدت خراب است و حتی در اتوبوس تیم یک‌بار هرچه دلش خواست به یکی از مسئولان باشگاه گفت. مسئله بعدی این است که کریمی، ژوزه را هم خیلی قبول ندارد و حتی استیلی را بیشتر از او دوست داشت! به همین خاطر اگر دیدید در بازی‌های آینده علی پایش را گرفت و مصدومیت را بهانه کرد تا دیگر بازی نکند تعجب نکنید.»

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: «علی کریمی با چند بازیکن پرسپولیس از جمله رضایی، نوری، فشنگچی و آقازمانی هم رابطه خوبی ندارد. همان‌هایی که ابتدای فصل گفته بودند اگر علی کریمی باشد ما نیستیم اما بعدا با صحبت‌های سردار نظرشان عوض شد.»

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...