نسخه چاپی

«لوكوموتیو» مقهور شاگردان منصوریان

تیم‌ فوتبال استقلال دیدار سوم خود در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوكوموتیو ازبكستان را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم: تیم‌ فوتبال استقلال دیدار سوم خود در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو ازبکستان را با برد پشت سر گذاشت.

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه A این مسابقات تیم‌های استقلال و لوکوموتیو از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. برای استقلال فرشید اسماعیلی در دقیقه 36 و علی قربانی در دقیقه 85 موفق به گلزنی شدند تا شاگردان منصوریان در آخرین بازی سال 95 پیروز شوند.

نیمه اول

استقلال در این بازی با ترکیب؛ سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، بهنام برزای و کاوه رضایی به میدان آمد.

برای تیم لوکوموتیو در این مسابقه نفراتی چون؛ ایگناتی نستروف، بوبوربک یولداشوف، ماخاراتزه کاخی، سلامت کوتیبایف، مارات میکابائف، سردار میرزایف، تیمور کاپاتزه، توختاخوجائف اسلام، شکرات محمدیف، اولگ زاتایف و ماشاریپوف جلال‌الدین راهی میدان شدند.

دقیقه یک: اسماعیلی با یک پاس عرضی تندو‌تیز قربانی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن از محوطه شش قدم لوکوموتیو راهی اوت شد.

دقیقه 5: مدافعان استقلال خیلی راحت به زوتیف اجازه دادند تا سه قدمی دروازه تیم‌شان نفوذ کند، اما در نهایت خروج به موقع رحمتی و کمک ابراهیمی به این بازیکن اجازه نداد تا بازیکن لوکوموتیو موفق به پاس دادن شود.

دقیقه 16: رحمتی قصد داشت با یک پاس بلند همبازیان خود را صاحب توپ کند که موقع ضربه زدن سرخورد و همین امر کافی بود تا توپ در پشت محوطه جریمه استقلال جلوی پای مهاجم ازبک بیفتد. البته ضربه این بازیکن در حالت خطرناک از کنار دروازه آبی‌پوشان راهی اوت شد تا رحمتی خوشحال باشد که دروازه‌اش بسته ماند.

دقیقه 25: ارسال بلند زکی‌پور، رضایی را در موقعیت عالی قرار داد، اما او در کنترل توپ ناکام بود تا این موقعیت عالی از دست برود.

دقیقه 36: فرشید اسماعیلی با یک حرکت در عرض و ضربه‌ای محکم و دقیق با پای مخالف از پشت محوطه جریمه لوکوموتیو توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

نیمه دوم

دقیقه 57: امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه لوکوموتیو با یک ضربه محکم و روپا نستروف را به زحمت انداخت.

دقیقه66: تیمور کاپاتزه از میدان خارج و کریزو مهاجم ساحل عاجی لوکوموتیو به جای او به میدان آمد.

دقیقه 69: ماشاریپوف با یک شوت محکم و خطرناک دروازه رحمتی را تهدید کرد.

دقیقه 77: فرشید اسماعیلی جای خود را به مجتبی حق‌دوست داد.

دقیقه 85: علی قربانی با توپ ربایی هوشمندانه از مدافع ازبک با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد و با یک ضربه فنی و دقیق موفق به گلزنی شد.

دقیقه 87: کاوه رضایی یک موقعیت تک به تک گلزنی را از دست داد.

دقیقه 2+90: محسن کریمی به جای علی قربانی به میدان آمد.

استقلال با این برد با 6 امتیاز در صدر جدول گروه A رقابت‌ها ماند و باید منتظر نتیجه دیدار الاهلی امارات و التعاون عربستان که هر دو تا قبل از رویارویی با یکدیگر 3 امتیازی بودند، بماند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...