نسخه چاپی

جنجال داور بازی بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن

داور ترك تباری كه قضاوت جنجالی‌اش در دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، سروصدای زیادی به راه انداخت، باز هم جنجال‌ساز شد.

شبه گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، هنوز پس‌لرزه‌های قضاوت جنجالی دنیز آیتکین در بازی چهارشنبه هفته گذشته میان تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تمام نشده بود که این داور ترک‌تبار دوباره یک تصمیم جنجالی گرفت.

آیتکین که خیلی‌ها او را به قضاوت جانبدارانه برای بارسلونا متهم کرده‌اند، این هفته کارش در بوندس‌لیگا را از سر گرفت و قضاوت بازی تیم‌های هامبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ را برعهده داشت، دیداری که با پیروزی 2 بریک هامبورگی‌ها خاتمه یافت. این بازی یک صحنه جنجالی داشت که نام آیتکین را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

او یک گل به سود گلادباخ اعلام کرد که کمکش آن را مردود دانست. اختلاف نظر میان آیتکین و دستیار او سبب شد که آنها چند لحظه‌ای با یکدیگر مشورت کنند و در نهایت این داور ترک‌تبار بود که متقاعد شد تصمیمش اشتباه بوده است و گل را مردود اعلام کرد که این اتفاق واکنش تند بازیکنان مونشن‌گلادباخ و هواداران آنها را در پی داشت.

۱۳۹۵/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...