نسخه چاپی

انتقاد تند سید مهدی رحمتی از هیات مدیره استقلال

كاپیتان استقلا می گوید:«متاسفانه هیئت مدیره دنبال هرچیزی است به جز موفقیت استقلال.»

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛سید مهدی رحمتی پس از پیروزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو گفت:«خدا شکر که امشب دل هواداران مان را شاد کردیم.آنها در هوای بارانی به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند.دست همه آنها درد نکند.»

خبرنگاری از او پرسید که روز گذشته اعلام کرده بودید که پس از بازی حقایقی را می گوید که سید گفت:«اختیار من دست خودم است.ما تیم جوانی داریم.حرف هایی که می زنیم مسئله مالی نیست.حرف ما این است که استقلال باید یک مجموعه متحد باشد همانطور که کادر فنی و بازیکنان برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند سایر اعضای این باشگاه نیز باید چنین حسی نسبت به استقلال داشته باشند. متاسفانه هیئت مدیره استقلال دنبال هرچیزی است به جز موفقیت استقلال.یکی از اعضای هیئت مدیره یک تلفن به دست گرفته که شماره‌اش روی تلفن دیگران نمی‌افتد و به آن به این و آن زنگ می‌زند و همه را تهدید می‌کند. آن یکی می‌خواهد پسرش را به باشگاه بیاورد و نفر سوم هم به دنبال پول توجیبی برای سفرهای برون مرزی‌اش هست. استقلال الان یک زمین تمرین خوب ندارد. بازیکنان جوان ما 5 - 6 ماه است که پولی نگرفته‌اند، امروز از طرف آقای افتخاری به ما پیغام دادند که تا ظهر فردا 10 درصد از مطالباتتان را پرداخت می‌کنیم اما شما پس از بازی صحبتی علیه باشگاه انجام ندهید. آقایان فکر می‌کنند که ما چیزی را نمی‌فهمیم و سرمان را مانند کپک در برف فرو کرده‌ایم. ما از همه چیز اطلاع داریم. »

او در پایان گفت:«آقایان جلسه می گذارند تا فقط بازیکنان را تخریب کنند.من پیشنهاد می‌کنم که فردا دوستان پرداختی‌‌هایشان به همه بازیکنان را منتشر کنند تا در این مورد شفاف‌سازی شود.»

۱۳۹۵/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...