نسخه چاپی

عضو شورای مركزی حزب الله:

حزب‌الله در اوج قدرت بسر می برد

عضو شورای مركزی حزب الله تاكید كرد كه اسرائیل از افزایش توانمندی‌های سیاسی و نظامی مقاومت و افزایش حمایت دولت لبنان از راهبرد آن نگران است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: حزب الله امروز از لحاظ قدرت نظامی و میزان محبوبیت، روزهای طلایی خود را می گذراند.

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، نوشت: شیخ نبیل قاووق در سخنرانی در مراسم یادبود مرحوم جهاد حسین محمود الدر در منطقه الزهرانی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اخیر خود به مسکو با اظهار اینکه « اسرائیل از پیروزیهای حزب الله در سوریه وحشت زده است» پرده از واقعیت برداشت، چرا که اسرائیل امید داشت مقاومت دچار فرسایش شده و تضعیف شود و هویت و موقعیت سوریه نیز دگرگون شود.

اما مقاومت سوریه و شکست طرح تکفیری امیدها را نا امید کرد و معادلات را به هم ریخت.

شیخ قاووق افزود: اسرائیل از افزایش توانمندیهای سیاسی و نظامی مقاومت و افزایش حمایت دولت لبنان از راهبرد آن نگران است.

وی گفت: مواضع میشل عون رئیس جمهور لبنان، اسرائیل را دچار نا امیدی و وحشت کرده است.

وی افزود: مواضع عون لبنان را تقویت کرد و راهبرد دفاع ملی بر اساس همکاری بین ارتش لبنان و مقاومت را تثبیت کرد.

شیخ قاووق تاکید کرد: حزب الله امروز روزهای طلایی خود را پشت سر می گذارد و پس از پیروزی در حلب، تدمر و پیش از آن در قلمون و القصیر، قدرت نظامی بالا و محبوبیت زیادی را بدست آورده است. مقاومت روز به روز پیروزیهای بیشتری بدست می آورد.

وی افزود: تداوم اشغال قسمتی از خاک لبنان بدست النصره و داعش به مثابه تعرض به همه لبنانیها، حاکمیت و کرامت ملی لبنان است.

وی تاکید کرد: وحشت اسرائیل از موشک های حزب الله مایه افتخار این حزب است، در حالیکه اسرائیل از موشکهای ارتش های بسیاری از کشورهای عربی نمی ترسد. آیا اسرائیل حتی یک روز از موشکهای عربستان وحشت کرده است؟

شیخ قاووق در زمینه مسائل داخلی هشدار داد: ادامه اختلاف بر سر قانون جدید انتخابات عواقب بدتری دارد و لبنانیها را به بحران سیاسی نزدیک می کند که از بحران سالهای پیش بدتر است.

وی خاطر نشان کرد: پایبندی حزب الله به قانون نسبیت (انتخابات لبنان) به سبب پایبندی به منافع ملی است.

۱۳۹۵/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...