نسخه چاپی

میادین اصلی پایتخت، میزبان عوامل امدادی اورژانس و آتش نشانی

تعدادی از تیم های آتش نشانان و عوامل اورژانس تهران با استفاده از تجهیزات خودرویی و سایر امكانات همزمان با آئین چهارشنبه سوری در میادین و مراكز اصلی و پرازدحام تهران مستقر شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری ایرنا، استقرارعوامل آتش نشانی و اورژانس همزمان با آئین چهارشنبه سوری درمیادین اصلی پایتخت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصرسه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود سه هزارآتش نشان در بیش از یک هزار نقطه ازجمله میادین، مراکز تجاری، تفریحی و سایر اماکن پر ازدحام مستقر شدند.
سیدجلال ملکی ادامه داد: استقرار آتش نشانان از ساعت 16 عصر امروز و تا پس ازعادی شدن مراسم جشن چهارشنبه سوری ادامه دارد.
وی ازهمه شهروندان درخواست کرد برای حفظ ایمنی خود و مراسم با آتش نشانان همکاری داشته باشند.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران درگفت وگو با ایرنا، از استقرار 130 تیم درمانی و امدادی اورژانس همزمان با شب چهارشنبه آخرسال (چهارشنبه سوری) درمیادین اصلی پایتخت خبر داد.
حسن عباسی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از ساعت 12 امروز (سه شنبه) 110 دستگاه آمبولانس به همراه 20 دستگاه موتور آمبولانس درسطح شهرتهران به خصوص میادین اصلی و پرتردد مستقر شدند.
وی اظهارکرد: تمامی پایگاه های ثابت اورژانس تهران نیز در آماده باش کامل هستند و استقرار تیم های اورژانس تا بامداد روز چهارشنبه (25 اسفند) ادامه دارد.
به گفته عباسی، دراین مدت بیش از 200 تکنیسین مرکز فوریت های پزشکی، پزشک و پرستار اورژانس به همراه آمبولانس ها در میادین اصلی و پرتردد پایتخت حضور خواهند داشت.

۱۳۹۵/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...