نسخه چاپی

لاورنتیوف:

مكان تروریست‌های مخالف سوریه توسط ایرانی ها شناسایی می شود

رئیس هیأت مذاكره‌كننده روسیه در مذاكرات آستانه اعلام كرد، شركای ایرانی و اردنی ما در پایتخت قزاقستان در تعیین مكان‌های دقیق تروریست‌ها در سوریه كمك‌ می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از العالم، «الکساندر لاورنتیوف» رئیس هیأت مذاکره کننده روسیه در نشست آستانه امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد، مسکو متأسف است که هیأت معارضان مسلح سوریه تصمیم گرفته که در مذاکرات جاری در آستانه شرکت نکند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، لاورنتیوف در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: «هیأت سوری به مذاکرات آمده و این اقدام شایسته تحسین است و باید بابت این کار برای هیأت مذاکره کننده دولت سوریه اعتبار و امتیازی ویژه در نظر گرفته شود.»

وی افزود: «ورود هیأت مذاکره کننده معارضان سوریه هنوز هم در هاله‌ای از ابهام است و تنها می‌توان گفت که این اقدام تأسف‌بار است».

رئیس هیأت مذاکره کننده روسیه در ادامه گفت: «فرایند آستانه در جریان است و این روند ادامه خواهد داشت. من نمی‌خواهم در اینجا به تهدید ناشی از خارج شدن مذاکرات از مسیر اصلی اشاره کنم».

لاورنتیوف ادامه داد، مشخص کردن مناطق دقیق حضور داعش و جبهه النصره در سوریه یکی از مهم‌ترین مسائل در گفت‌وگوهای جاری در آستانه است. این مسئله بسیار مهمی است و شرکای ایرانی و اردنی ما در حال حمایت از ما در این رابطه هستند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...