نسخه چاپی

خودكشی دسته جمعی در تل آویو +عكس

نیروهای پلیس اسرائیل با سرعت خود را به پل " دیزنگوف سنتر " در مركز تل آویو رساندند ؛ زیرا 8 جوان اسرائیلی تهدید كرده بودند كه با پریدن از روی پل خودكشی خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم ، منابع خبري رژيم اسرائيل اعلام كردند : گروه هاي امداد و نجات نيز به سوي پل ديزنگوف سنتر حركت كردند تا جوانان را از مرگ نجات دهند ولي هنوز انگيزه اين جوانان از خودكشي جمعي معلوم نيست .
مطبوعات اسرائيل تهديد اين هشت جوان به خودكشي جمعي را بخشي از اعتراض هاي عمومي درسرزمين هاي اشغالي دانسته و اعلام مي كنند كه ده ها معترض اسرائيلي نيز همزمان با تهديد اين جوانان به خودكشي جمعي در مركز تجاري " ديزنگوف " و مسيرهاي منتهي به اين مركز تجاري را مسدود كردند .

215047_585.jpg


اين جوانان اسرائيلي چهارشنبه شب بالاي پل رفتند و با صداي بلند اعلام كردند كه خود را از روي پل به پايين پرتاب خواهند كرد و برخي از آنان نيز وسايل شخصي خود را به پايين انداختند كه همين امر باعث جلب توجه رهگذاران و حضور نيروهاي پليس و گروه هاي امداد و نجات در محل شد .
هنگامي كه پليس با آن هشت جوان گفتگو مي كرد ، گروهي ديگر از معترضان اسرائيلي در وسط خيابان روي زمين دراز كشيدند تا مسير را مسدود كنند.
پليس پس از 4 ساعت هشت جوان را بازداشت كرد و تحويل دستگاه قضائي داد تا از آنان غرامت دريافت كند .
خبر ديگر اينكه يك اسرائيلي روز چهارشنبه در خودروي خود نزديك منطقه " افك " در شمال اسرائيل خودسوزي كرد كه منجر به مرگش شد .
منابع خبري رژِيم اشغالگر قدس اعلام كردند : گروه هاي امداد و نجات كه در محل خودسوزي حاضر شدند ، اعلام كردند كه فرد متوفي دچار بيماري رواني بود و چند روز پيش خانه اش را ترك كرده بود و پليس به دنبال وي مي گشت.

مرکز توانبخشی روانی رژیم صهیونیستی"عیران" اخیرا در گزارشی اعلام کرد که تنها در کمتر از یک هفته صدها تماس تلفنی از سوی اسرائیلی‌ها مبنی بر تهدید آنها به خودکشی در اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی دریافت کرده است.

براساس آمار منتشر شده سالانه بیش از 400 نفر در اسرائیل خودکشی می کنند.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...