نسخه چاپی

عقب نشینی تروریستها در سوریه

در عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح در درعا البلد 14 تروریست كشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از العالم، ارتش سوریه 7 مقر فرماندهی گروه‌های مسلح در منطقه درعا البلد را منهدم و 14 تروریست را به هلاکت رساند.
در عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح در درعا البلد 14 تروریست کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.
از سوی دیگر تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد یگانه ایی از ارتش سوریه اعضای گروه تروریستی "جبهه النصره" را هنگام تلاش برای نفوذ از درعا البلد به سمت مواضع نظامی به هلاکت رساندند و یک مقر فرماندهی و یک قبضه تیربار و دو دستگاه خودروی مجهز به تیربار تروریستها را در منطقه قفص و شرق داعل در حومه درعا منهدم کردند.
به گفته تلویزیون دولتی سوریه یگانهایی از ارتش با پشتیبانی نیروی هوایی به محل تجمع و تحرک شبکه تروریستی داعش در اطراف منطقه المقابر، تل الرواد و طریق المیادین در حومه دیر الزور حمله کردند که به هلاکت شماری از تروریستها و انهدام تعدادی از خودروهای مجهز به تیربار و چند دستگاه تانکر سوخت آنان منجر شد.
نیروی هوایی سوریه همچنین به مکانهای تجمع و تحرک خودروهای شبکه تروریستی داعش در چند منطقه در جبل الثرده و محور مناطق معامل و مکبات و کروانات در حومه دیر الزور حمله کرد.
دهها تروریست داعشی نیز هنگام پس گرفتن منطقه وادی احمر در حومه شرقی شهر تدمر به هلاکت رسیدند و شمار زیادی از آنان نیز به سمت صحرای حمص گریختند.
در عملیاتی دیگر، نیروی هوایی ارتش سوریه سه مقر و دهها دستگاه خودروی نظامی تروریست های داعش را در حومه شرقی حمص منهدم کرد.
ارتش سوریه همچنین حمله تروریستهای داعش را به چند موضع نظامی ارتش در محور روستاهای قطبیه و مارگیلا در جنوب دانشکده هوایی در شرق حلب را ناکام گذاشت و ضربات سنگینی به مواضع آنها وارد کرد.

۱۳۹۵/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...