نسخه چاپی

حجت الاسلام ذوالنور در پاسخ به ادعای اخیر نتانیاهو؛

به احداث پایگاه دریایی در سوریه نیاز نداریم

ایران برای تردد در سوریه مشكلی ندارد كه نیاز داشته باشد در این كشور پایگاه اختصاصی ایجاد كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ادعای اخیر نتانیاهو پیرامون احداث پایگاه دریایی ایران در سوریه گفت: ایران برای تردد در سوریه مشکلی ندارد که نیاز داشته باشد در این کشور پایگاه اختصاصی ایجاد کند.

وی افزود: کشورهای دوست و همپیمان ما همچون عراق و سوریه از ما برای حضور (مستشاری) دعوت کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ایران نیازی به احداث پایگاه دریایی در سوریه ندارد تصریح کرد: ادعای اخیر صهیونیست ها جنجال افرینی بوده که این گونه ادعاها از گذشته وجود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور تاکید کرد: صهیونیست ها در پروژه ایران هراسی به دنبال این هستند که ایران را به حرکات نامعقول و تلاش برای بی ثباتی منطقه متهم کنند که البته این پروژه شکست خورده است و همه این اظهارات اشغالگران قدس پوچ و دروغ است.

وی با بیان اینکه ایران امن ترین کشور منطقه است گفت: ایران تاکنون هیچ جنگی را علیه کشوری آغاز نکرده و امروز هم ایران مقتدر عامل ثبات منطقه است، دوست و دشمن به خوبی به این موضوع آگاه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: از گذشته صهیونیست ها پروژه ایران هراسی را پیگیری می کردند و هنوز هم این مسیر غلط را دنبال می کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...