نسخه چاپی

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با نما:

به خانواده‌های نیازمند عیدی بدهیم

عکس خبري -به خانواده‌هاي نيازمند عيدي بدهيم

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دوستدارم به اولین فرد عیدی بدهم كه این فرد بتواند با هدیه عیدی من تا حدودی مشكلات زندگیش را سر و سامان بخشد.


محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد این که تعطیلات عید به کدام شهر استان سفر خواهد کرد، گفت: من در تعطیلات عید به هیچ کجا سفر نخواهم کرد و در تبریز در بین مردم حوزه انتخابیه ام خواهم ماند و تعطیلات عید را با آنها سپری خواهم کرد.
وی در ادامه در مورد این که دوست دارد اولین عیدی را به چه کسی بدهد، اظهار داشت: دوستدارم به اولین فرد عیدی بدهم که این فرد بتواند با هدیه عیدی من تا حدودی مشکلات زندگیش را سر و سامان بخشد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در مورد این که دوست دارد اولین عیدی را از دست چه کسی دریافت کند، ادامه داد: دوست دارم از خداوند متعال عیدی خودم را دریافت کنم.
نماینده مردم آذر شهر اسکو و تبریز رحمت و فضل خداوند را مهمترین عیدی برشمرد گفت: این بزرگترین عیدی است که دوست دارم شامل حال من از سوی خداوند متعال شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد این که در لحظه تحویل سال چه دعایی را برای مردم خواهد کرد، بیان داشت: در لحظه تحویل سال برای مردم دعا خواهم کرد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی شان پایان پذیرد و در کشور عدالت حاکم شود.
سعیدی سال آینده را سال پر خیر و برکتی دانست و ادامه داد: امیدوارم سال آینده سالی پراز خیر برکت برای مردم باشد و وضعیت معیشتی آن روز به روز نسبت به سالهای گذشته بهبود پیدا کند.
وی تصریح کرد: از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر روستا را در پیش داریم فردی باید انتخاب شود که فردی عملگرا باشد.
نماینده مردم آذر شهر و اسکو و تبریز رنگ سال 96 را رنگ آبی آسمانی را انتخاب کرد.

۱۳۹۵/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...