نسخه چاپی

اهمیت حضور نصرالله در تظاهرات ضاحیه

یك عضو حزب الله لبنان در پارلمان این كشور به حضور سید حسن نصرالله در تظاهرات ضاحیه بیروت اشاره كرد و گفت: این حضور برای امت و اسلام بود. محتوای این حضور نشان می داد كه محكوم كردن این جنایت ها بر هر مسلمانی واجب است.

به گزارش نما، «حسین الموسوی» عضو پارلمان لبنان وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در گفت‌وگو با فارس در بیروت گفت که صحنه تظاهرات و اعتراضات محکومیت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام در سطح جهانی نشان می دهد که غرب و صهیونیست‌ها هر قدر که سعی کنند نور خداوند را خاموش کنند، نخواهند توانست.

موسوی گفت که این درگیری است که بندگان مومن خداوند و مستضعفان در آن پیروز خواهند شد آنها از تمامی راهکارها می خواهند وجهه نبی اکرم و روند کارهای ما و روش مقاومت را تخریب کنند، اما تحرک های مقابله کننده و واکنش ملت هایی که دل به گرو خداوند و پیامبر اسلام، از خود نشان می دهند، ثابت می کند که هر چند که حکام و سلاطین در وادی دیگری باشند، ملت ها می توانند تعامل کنندگان با آمریکا و اسرائیل را از بین ببرند.

وی به حضور سید حسن نصرالله در تظاهرات ضاحیه بیروت اشاره کرد و گفت که این حضور برای امت و اسلام بود. محتوای این حضور نشان می داد که محکوم کردن این جنایت ها بر هر مسلمانی واجب است، در هنگام حضور علنی سیدحسن نصرالله ما انتظار این را داشتیم که دشمن از هر سویی تجاوزی انجام دهد، اما زندگی همه ما چیزی نیست که فدای رسول خدا شود.



این مقام حزب الله در مورد همزمانی انتشار فیلم موهن با سفر پاپ به لبنان گفت که مسیحیانی که به خداوند اعتقاد دارند، از دعوت‌های صالحانه متاثر می شوند، ما دستان خود را در دست تمام کسانی می گذاریم که به صلح واقعی و جدی دعوت کند.

وی در مورد اوضاع امنیتی لبنان و بویژه شمال این کشور گفت: ما روی هوشیاری ملت خود در منطقه شمال و تمامی مناطق لبنانی حساب می کنیم، امروز آرامش نسبی در این منطقه ایجاد شده است و ما امیدواریم که درگیری های جدید ایجاد نشود، سلاح ها و گلوله های موجود در دست اهالی شمال لبنان باید به سوی دشمن اسرائیلی و استعمار نشانه رود.

۱۳۹۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...