نسخه چاپی

سردار اشتری در رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ: سرپنجه فولادی در انتظار مجرمین

فرمانده ناجا با بیان اینكه بیش از 300 هزار نفر از همكارانم در سراسر كشور برای نظم و امنیت در ایام عید مشغول خدمت هستند، گفت: چون مردم و اموال آنها امانت در اختیار ما هستند مجرمین بدانند كه با سرپنجه قوی و فولادی ناجا مواجه خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری با حضور در رزمایش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در میدان آزادی، از نیروهای مستقر در این رزمایش سان دید.

وی در این رزمایش گفت: سال 95، با تمام فراز و فرودها و اتفاقاتش به پایان رسید که البته یکسری برنامه‌ها و اقدامات در این سال قابل پیش‌بینی از قبل نبود.

وی افزود: هر حادثه مثبت و نگران‌کننده‌ای که پیش می‌آید ناجا باید در آن حضور داشته باشد ضمن اینکه این آمادگی در تهران هم وجود دارد که تمامی حوادث با همدلی همکاران در سال 95 به خوبی مدیریت شد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: وقتی برنامه سال 95 را بررسی می‌کنیم انصافاً باید بگوییم که اقدامات همکاران بنده در این سال درخشان، مورد قبول و ایثارگرانه بوده است.

وی تصریح کرد: هدف ما از پوشیدن این لباس نه آمادگی دائمی، حفظ امنیت و آرامش برای کشورمان و مردم شریف ایران است چرا که پلیس همواره خدمت‌گزار، صدیق و یاری مهربان و پناهگاهی برای مردم بوده است.

وی گفت:‌پلیس ضمن اقتدار، رأفت و مهربانی را همواره سرلوحه کار خود دارد همچنین باید با حضور خود در محله‌ةا،‌جاده‌ها، مرزها و اقصی نقاط کشور احساس آرامش را در بین مردم افزایش داده و موجب احساس خطر قانون‌گریزان و متجاوزین به حقوق مردم شود.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: پلیس باید در نقطه‌ای موجب دلگرمی و در نقطه دیگر موجب ناامنی متجاوزین به حقوق مردم باشد لذا وظیفه داریم با توانمندی و تجهیزات مناسب مقابل افراد کمی که به حق مردم تعدی می‌کنند بایستیم همچنین طبق دستور مقام معظم رهبری باید در جهت ارتقاء آرامش و امنیت مردم گام برداریم.

وی گفت: از ارکان امنیت و برقراری آن نیروی انتظامی است که مأموریتی بسیار حساس و بزرگ و مهمی بر دوش دارد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام دو چیز است که برخی مردم قدر ان را نمی‌دانند که اولی نعمت و دومی سلامتی است که الحمدلله در سراسر کشورمان امنیت باثبات وجود دارد و در پایتخت هم وضعیت به همین منوال است.

وی تصریح کرد:‌اگر هر شخصی از اعضای خانواده در طول شبانه‌روز بخواهند از یک طرف تهران به طرف دیگر برود این سفر وی در امنیت کامل است لذا باید قدر آن را بدانیم و پلیس هم باید هر چه سریع‌تر با اتفاقات احتمالی مقابله کند.

وی گفت:‌در ساعات پایانی سال همکارانم آماده خدمت برای حفظ آرامش و امنیت مردم هستند و در این راستا آمادگی لازم وجود دارد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: 300 هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور برای نظم و امنیت مشغول خدمت هستند. ضمن اینکه در تهران بزرگ هم طرح‌های نوروزی شروع و به طور ویژه اقدامات خاصی انجام خواهد شد.

سردار اشتری اظهار داشت: 553 مقر موقت غیر از محل‌های ثابت در ایام عید در تهران تعبیه شده است ضمن اینکه بیش از 80 ایستگاه سیار ایست و بازرسی در محل‌های تشخیص داده شده برپا خواهد شد که این ایستگاه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: افرادی که قصد تعدی به حقوق مردم و اخلال در امنیت مردم را داشته باشند با سرپنجه قوی و فولادی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد که در این راه به هیچ وجه کوتاه نیامده چرا که معتقدیم مردم و اموال آنها امانت در اختیار ما هستند.

وی گفت: بیش از 12 درصد کاهش سرقت در تهران بزرگ در سال 95 داشته‌ایم. ضمن اینکه در این سال هم برخورد سریع و قاطع با اقدامات خشن صورت گرفته است.

وی افزود: با اهتمام کم برخی مسئولین در سراسر کشور برخی اقدامات و جرایم به تهران بزرگ منتقل شد اما توانستیم با اقدامات مناسب و شناسایی مجرمین آنها را دستگیر کرده و تحویل دستگاه قضایی دهیم و در مجموع امیدواریم که قوه قضائیه هم با اشد مجازات با آنها برخورد کند.

وی شعار ناجا را برای عید سال 96، «آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی» اعلام و اظهار امیدواری کرد:‌ رانندگان در طول سفر توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

وی گفت: امیدوارم که عید و سال 96، سالی خوب و بانشاطی که با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز خواهد شد.

وی در پایان از شهدای نیروی انتظامی و تهران بزرگ یاد کرد و به خانواده‌های معزز آنها سال جدید را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد:‌ همگی ما بتوانیم خدمت‌گزار خوب برای مردم و سرباز شایسته‌ برای فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشیم.

۱۳۹۵/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...