نسخه چاپی

ریاض در تیررس اهداف موشكی یمنی ها

معاون سخنگوی ارتش یمن: چنانچه تجاوزی به حدیده و دیگر سواحل یمن روی دهد ما عملیات بی نظیر نظامی در عمق خاك سعودی انجام خواهیم داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: موشک های راهبردی یمن وحشت را برای فرماندهی متجاوزان سعودی و همپیمانانش رقم زده است.

عزیز راشد خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع شکایت نماینده متجاوزان در سازمان ملل متحد است، همچنین اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده متجاوزان در یکی از شبکه های تلویزیونی بر ضرورت از بین بردن موشک های بالستیک تاکید کرده است.

وی تاکید کرد: این پیامی است به سعودی و همپیمانانش مبنی بر اینکه اگر آنها دست از تجاوزشان بر ندارند ارتش یمن توان شلیک موشک های بالستیک بیشتری به ریاض و فراتر از ریاض را دارد.

عزیز راشد تاکید کرد: چنانچه تجاوزی به حدیده و دیگر سواحل یمن روی دهد ما عملیات بی نظیر نظامی در عمق خاک سعودی انجام خواهیم داد.

شما به خوبی می دانید نیروهای یمنی عملیات بی نظیری تاکنون انجام داده اند و به موفقیت های نظامی دست پیدا کرده و توانسته اند با یورش به پایگاه های نظامی سعودی، تسلیحات سعودی ها را نابود کنند و همچنین از آن ها سلاح به غنیمت بگیرند و توانسته اند برج ها، دژها و سنگرهای نظامیان سعودی را هدف قرار دهند و نابود کنند.

در حملات نیروهای یمنی ده ها پایگاه سعودی سقوط کرده است و نظامیان بسیاری به هلاکت رسیده اند.

۱۳۹۵/۱۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...