نسخه چاپی

اسرائیل: سوریه هواپیمای ما را سر نگون كرده است

ارتش سوریه یك فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را بر فراز قنیطره هدف قرار داد و سرنگون كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، ارتش سوریه یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را بر فراز قنیطره هدف قرار داد و سرنگون کرد. رژیم صهیونیستی به سرنگون شدن این پهپاد خود در جنوب سوریه اذعان کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین؛ پدافند هوایی ارتش سوریه، اعلام کرد یک فروند پهپاد جاسوسی بدون خلبان از نوع «اسکای لارک» متعلق به رژیم صهیونیستی را که با نقض حاکمیت سوریه وارد آسمان شهرک الصمدانیه شرقی در جنوب قنیطره شده بود، سرنگون کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک هم گزارش داد، منابع خبری اسرائیل از سقوط یک فروند هواپیمای جاسوسی (بدون سرنشین) این رژیم درحومه قنیطره در بلندیهای جولان سوریه خبر دادند.
پایگاه خبری یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با تایید خبر سقوط یک فروند پهباد این رژیم در حومه قنیطره ، تاکید کرد ارتش تحقیقات خود را درباره علل سقوط این هواپیما آغازکرده است اما هیچ نگرانی از بابت درز اطلاعات امنیتی ناشی از سقوط پهپاد وجود ندارد .
برخی رسانه های وابسته به حزب الله لبنان نیز اعلام کردند سامانه های ضد هوایی سوریه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل را پس از نقض حریم هوایی سوریه منهدم کردند.
این رسانه ها افزودند پهپاد اسرائیلی هدف مستقیم سامانه دفاعی سوریه قرار گرفت و در روستای الصمدانیه الشرقیه در حومه قنیطره سقوط کرد .
مرزهای شمال فلسطین اشغالی با سوریه و لبنان این روزها متشنج است . جنگنده های رژیم صهیونیستی جمعه گذشته برخی اهداف در شمال سوریه را بمباران کردند و در پی آن مقامات صهیونیستی از جمله اویگدور لیبرمن وزیر جنگ تهدید کرد اگر حملات سامانه های دفاع هوایی سوریه به طرف جنگنده های اسرائیلی تکرار شود ، تل آویو این سامانه ها را منهدم خواهد کرد.

۱۳۹۶/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...