نسخه چاپی

حواشی تمرین تیم ملی در قطر؛

دستیار جدید كی روش رونمایی شد

مربی جدیدی برای تمرین با دروازه بان های تیم ملی انتخاب شده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، تمرین تیم ملی از ساعت 19 امشب در زمین اختصاصی باشگاه السد قطر آغاز شده است که همانند تمرین صبح تمام بازیکنان در آن حضور دارند و زیر نظر کارلوس کی‌روش مشغول تمرین هستند.

* در ابتدای تمرین امشب تیم ملی وقتی بازیکنان در میانه زمین مشغول اجرای دستورات کی‌روش بودند، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد که به تازگی از یونان به اردوی تیم ملی اضافه شدند و همچنین میلاد محمدی که از روسیه و رضا قوچان‌نژاد که از هلند به قطر رفتند زیر نظر دیگو جیاچینو، مربی بدنساز مشغول پاسکاری شدند.

* علیرضا جهانبخش که شب گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شده، تنها بازیکنی بود که امروز در تمرین تیم ملی زیر نظر بدنساز کار می کرد. به نظر می رسد او دچار مصدومیت جزیی باشد که برای کی روش نگران کننده به نظر می رسد.

* تمرین سایر بازیکنان تیم ملی که پاسکاری‌های ترکیبی، فوتبال درون تیمی و بازی تحت فشار بود زیر نظر مستقیم کی‌روش در سه گروه سبز، بنفش و نارنجی انجام شد.

* علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری زیر نظر مربی جدید دروازه بانی تیم ملی تمرین کردند. الکساندر لوپز، مربی جدید دروازه‌بانی تیم ملی است که جانشین دن گاسپار شده است.

* در تمرین امروز تیم ملی تعدادی از هواداران ایرانی روی سکوهای زمین کمیته فنی قطر حضور داشتند. این هواداران که تعدادشان به 30 نفر می رسید، اکثرا برتری ایران مقابل قطر را پیش بینی می کردند.

* مجتبی جباری، هافبک ایرانی الاهلی قطر قبل از تمرین خوش و بشی با ملی پوشان داشت.

* شبکه های تلویزیونی خارجی هم از تمرین امروز تیم ملی گزارش تهیه کردند.

* کی روش خبرنگاران را به سمتی از زمین هدایت کرد که شاگردانش حضور نداشتند.

* در زمین های اطراف تمرین تیم ملی، تیم های قطری در حال تمرین هستند.

۱۳۹۶/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...