نسخه چاپی

رییس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران:

هراز فردا یكطرفه می شود

رییس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: روزگذشته یك دستگاه سواری پراید كه از تهران به سمت فیروزكوه در حركت بود پس از تونل دلیچای واژگون شد.

به گزارش نما، سیاوش محبی در گفت‌وگو با مهر در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های محورهای مواصلاتی شرق استان، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز سنگین و تردد خودروها به کندی در جریان است.

وی گفت: ترافیک در محورهای فیروزکوه و امام رضا(ع) نیمه سنگین و خودروها ترددی روان اما پر حجم را در این محورها تجربه می کنند.

محبی افزود: روز جمعه در محور هراز ممنوعیت‌هایی اعمال خواهیم کرد که از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد روز بعد تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع و از ساعت ۱۶ همان روز تا ۲ بامداد از آب اسک تا رودهن(محدوده مشا) مسیر به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هموطنانی که برنامه سفر خود را برای روز جمعه مشخص کردند و قصد سفر به استانهای شمالی به ویژه مازندران را دارند از محورهای فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برابر با پیش بینی سازمان هواشناسی از ساعت۱۴ امروز بارش برف در محورهای شرق استان آغاز خواهد شد و تا ۹ شب نیز ادامه خواهد داشت پس مسافران از تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.

محبی با اشاره به واژگونی خودرو در محور فیرزکوه، اظهار کرد: روزگذشته یک دستگاه سواری پراید که از تهران به سمت فیروزکوه در حرکت بود پس از تونل دلیچای به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی واژگون شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: رانندگی این خودروی تک سرنشین را خانومی ۳۰ ساله به عهده داشته که متاسفانه پس از خروج از جاده و چپ کردن خودرو بر اثر این سانحه جان خود را از دست داد.

وی افزود: متاسفانه علیرغم اینکه پلیس بارها تاکید کرده که هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز شود، اما برخی این مسئله را رعایت نمی کنند و اینگونه دچار حادثه می شوند.

محبی ادامه داد: در این ایام محورها از حجم بالای ترافیک و سنگینی تردد خودروها برخوردار هستند، و خانواده‌ها نباید اجازه دهند افراد خانواده‌شان به صورت تنها مسیرهای طولانی را رانندگی کنند که این خود باعث تصادف می شود.

۱۳۹۶/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...