نسخه چاپی

لوپتگی: شكست اسرائیل می توانست سنگین تر شود

سرمربی تیم ملی اسپانیا با وجود پیروزی قاطع شاگردانش برابر رژیم اشغالگر قدس، گفت كه این پیروزی می‌توانست حتی از این هم قاطعانه‌تر باشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (جمعه) در دور پنجم از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، میهمانش اسرائیل را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و به صدرنشینی در جدول گروه G رقابت‌ها ادامه داد.

داوید سیلوا، ویتولو، دیه‌گو کاستا و ایسکو همگی گل زدند تا یک پیروزی قاطع در کارنامه ماتادورها به ثبت برسد.

خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان بازی به خبرنگاران گفت که از برگزاری بازی در استادیوم مولینون شهر خیخون در منطقه آستوریای اسپانیا، راضی است و دوست دارد که این روند در استادیوم‌های سراسر اسپانیا تکرار شود.

او تأکید کرد: من دوست دارم حیات در تمام استادیوم‌های‌مان دمیده شود. حضور هواداران و جوی که آنها در ورزشگاه می‌سازند بسیار مهم است. ما باید از هوادارانی که امشب به استادیوم آمدند تشکر کنیم چون آنها دست از حمایت ما نمی‌کشیدند. من انسجام حرکات پا به توپ تیمم را دوست داشتم. زمانی که 3 بر صفر پیش افتادیم، کار گروهی‌مان کمتر شد اما در مجموع باز هم فکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی پیشین پورتو افزود: ما با ذهنیت همیشگی‌مان به میدان رفتیم. چهار گل زدیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. من موافق کار گروهی هستم و آن را بهترین راه برای رسیدن به هدف‌مان می‌دانم. جز این هیچ راه دیگری برای رقابت در بالاترین سطوح وجود ندارد. هدف ما کسب 3 امتیاز در تمام بازی‌های‌مان است. پیش از بازی برگشت برابر ایتالیا باید برابر مقدونیه بازی کنیم پس از هنوز برای فکر کردن به بازی برابر ایتالیا زود است.

لوپتگی درباره مصدومیت هافبک تیمش تیاگو آلکانتارا هم تأکید کرد: ضربه خفیفی به پای او خورده بود و به همین دلیل ما بین دو نیمه تصمیم گرفتیم که او را تعویض کنیم. اینیستا هم این اواخر خیلی بازی نکرده است و به همین دلیل فکر کردیم که زمان خوبی برای ورود ایسکو به میدان است.

۱۳۹۶/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...