نسخه چاپی

دوستی:هدف آشتی مردم با فوتبال است

عکس خبري -دوستي:هدف آشتي مردم با فوتبال است

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: هدف اصلی ما در مسابقات آسیا آشتی مردم دلزده با فوتبال است.

علي دوستي در نشست خبري قبل از ديدار برابر لائوس که فردا ساعت 17 در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود،در مورد اين مسابقات گفت: خيلي خوشحالم ايران ميزبان اين دوره از مسابقات است. اميدوارم بتوانيم ميزبان خوبي باشيم و تمامي شرکت‌ کننده‌ها با رضايت از اينجا بروند.

وي افزود: بعد از دور مقدماتي به طور مداوم اردوهاي تيم ملي را برگزار کرديم. فدراسيون فوتبال و تشکيلات فوتبال ايران به دنبال آينده‌نگري و سازندگي هستند و دلشان مي‌خواهد اين تيم به رده جوانان، المپيک و بزرگسالان برسد.سرمايه‌گذاري خوبي شده است. اميدوارم اردوهايي که در آن حاضر شديم، مثمر ثمر شود و با کسب يک نتيجه خوب دل مردم را شاد کنيم و نام ايران را سربلند کنيم.

سرمربي ايران در مورد ديدار برابر لائوس عنوان کرد: ابتدا قصد دارم به نکته‌اي اشاره کنم. مردم ما احتياج به موفقيت تيم ملي نوجوانان دارند تا بتوانند با فوتبال آشتي کنند. از خدا مي‌خواهيم که ما را کمک کند و با موفقيت تيم ملي نوجوانان بتوانيم مردمي را که از فوتبال دلزده شدند، آشتي دهيم.

وي تصريح کرد: فيلم بازي‌هاي لائوس و ساير تيم‌هاي هم‌گروه را مورد بررسي و آناليز قرار داديم. لائوس تيم بسيار خوبي است و مثل 15 تيم ديگر حاضر در مسابقات سرمايه‌گذاري خوبي کرده است. اي اف سي دوست دارد فوتبال آسيا پيشرفت کند به همين خاطر نگاه ويژه‌اي به تيم‌هاي کاري دارد. نه تنها بازي با لائوس بلکه تمامي بازي‌ها را سخت مي‌دانيم. لائوس تيم بسيار پرقدرتي است. فوتبال را خيلي خوب بازي مي‌کند. آنها بسيار دونده هستند و در تمام 90 دقيقه اين مسئله را حفظ مي‌کنند اما ما ايران هستيم. تيمي قوي را تشکيل داديم و تمام تلاشمان را براي سربلندي ايران انجام مي‌دهيم.

دوستي در مورد اهداف ايران در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا گفت: دو هدف بزرگ داريم اول اينکه مردم با فوتبال آشتي کنند. در اين مدت حملات شديدي به فوتبال شده و به اميد خدا مي‌خواهيم اولين تيمي باشيم که با کسب موفقيت اين فشار را برداريم و هدف دوم ما هم صعود به جام جهاني است.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر روند آمادگي تيم ملي نوجوانان و اردوهايي که در آن حاضر شدند، اظهار داشت: بعد از ديدارهاي مقدماتي مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا به صورت مستمر در اردو بوديم فدراسيون و کميته جوانان با وجود تمامي مشکلات با توجه به علاقه‌اي که به تيم‌هاي پايه دارند نهايت تلاش خود را کردند تا تيم نوجوانان روند خوبي داشته باشد. ما اردوهاي زيادي برگزار کرديم و حداقل هر ماه دو موضوع برگزار کرديم و 15 روز در اردو بوديم.

وي افزود: هدف دوم اين است که پشتوانه سازي کنيم و در آينده بازيکنان خوبي را تحويل جامعه فوتبال دهيم. دو بازي با تيم گرجستان انجام داديم. دو مسابقه با تيم ملي ارمنستان برگزار کرديم. در تورنمنت ابوظبي به مقام سوم رسيديم. در تورنومنت قزاقستان که با حضور 6 تيم اروپايي انجام شد قهرمان شديم. در اردوي ترکيه در 3 ديدار دوستانه حاضر شديم. 2 بازي دوستانه با آذربايجان و 2 ديدار دوستانه با تيم ملي ژاپن نيز برگزار کرديم.

۱۳۹۱/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...